fiets

fiets 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    ik vraag mezelf oprecht af wat het voordeel is van een elektrische fiets.
    sorry van mijn uitval Smile


    Dat was ook de mening van mijn vriendin, zij hoefde er beslist geen totdat...
    Wij een leuk tochtje gingen maken, beetje wind tegen, zij begon te puffen, Ik stelde voor eens te wisselen van fiets en .......
    De volgende dag stond ze bij de fietsenmaker voor een e-bike. Smile
  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef 00h
    wat denkt men van een
    Giant Daily Tour E+ nul zou het zijn uit 2021
    2 jaar oud tweedehands met riem voor 2700 euro
    km stand: 2428 km
    die staat hier om de hoek in de winkel...

    morgen ga ik de afstand fietsen met een ketting fiets ebike.. huur 15,-- voor 1 dag.
    om te ervaren hoe zo'n stuk fietsen werkt op een werkdag.
    Ik mis de beweging... wil weer graag fietsend naar t werk.
    is veel gezonder.


    Voor 2700 euri heb je ook nog steeds nieuwe ebikes.

    Vooral een grotere proefrit erop maken, of die fiets bij je past.

    Succes morgen, hopelijk een beetje droog weer.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Ik vind voorwielaandrijving niet prettig fietsen. Het lijkt alsof ik niet zelf rustig kan opstappen en wegfietsen omdat er tegelijkertijd iemand aan je voorwiel trekt.
    Kun je niet een keer in het weekend een fiets van een collega lenen om verschillende fietsen uit te proberen? En kijk vantevoren hoeveel een nieuwe accu kost. Daar zit flink wat prijsverschil tussen
    2 feb '23 - 16:01:13 / 2 feb '23 - 19:43:28
  4. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef 00h
    wat denkt men van een
    Giant Daily Tour E+ nul zou het zijn uit 2021
    2 jaar oud tweedehands met riem voor 2700 euro
    km stand: 2428 km
    die staat hier om de hoek in de winkel...

    morgen ga ik de afstand fietsen met een ketting fiets ebike.. huur 15,-- voor 1 dag.
    om te ervaren hoe zo'n stuk fietsen werkt op een werkdag.
    Ik mis de beweging... wil weer graag fietsend naar t werk.
    is veel gezonder.



    Met riem = een belt drive, dat zijn dure fietsen in de aanschaf. Ik zou er een kijkje gaan nemen. Ook de kilometerstand is laag. Belt drive is onderhoudsarm heb ik begrepen en moet erg fijn fietsen.
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    00h ja dat is ook een goede tip. Hoeveel een nieuwe accu kost.

    Nu zit ik naar AZOR fietsen te kijken:
    >>LINK<<

  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Wim


    Met riem = een belt drive, dat zijn dure fietsen in de aanschaf. Ik zou er een kijkje gaan nemen. Ook de kilometerstand is laag. Belt drive is onderhoudsarm heb ik begrepen en moet erg fijn fietsen.

    k Heb er vanmiddag de A1 mee over gefietst! Tot dinsdag heb ik een opti op deze fiets met 3 maand garantie, dat geeft de fietsenmaker om de hoek me.

    Die Azor fietsen zijn wel erg gaaf.... in Almere zit iemand die ze me wil laten proberen.

    Plaatje
  7. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Ik heb vorig jaar een gazelle ebike voor 2100 gekocht
    Geweldig fijne fiets

    Je hoeft echt geen 3000 neer te leggen
    Zelf zou ik gaan voor middenmotor
  8. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Mijn neefje is fietsenmaker en die adviseert een A merk. Dus Giant, Batavus, Sparta of Gazelle.
    Deze fietsen kunnen ze ook in heel europa maken.
    Hij zegt dat Stella heel erg aan het stunten is met hun prijzen, maar dat je fiets eigenlijk alleen bij Stella gerepareerd omdat alle fietsenmakers er een hekel aanhebben om een Stella fiets te repareren.
    En dan het liefst een bosch motor, middenmotor geeft een stabielere fiets met fietsen.

    Succes met je zoektocht. Ik ben heel blij met mijn fiets en heb nu 7000km ermee gefietst in 2,5 jaar.
    En alleen voor mijn plezier, niet voor werkverkeer want die afstand is te groot.
  9. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Sonja14
    Mijn neefje is fietsenmaker en die adviseert een A merk. Dus Giant, Batavus, Sparta of Gazelle.
    Deze fietsen kunnen ze ook in heel europa maken.
    Hij zegt dat Stella heel erg aan het stunten is met hun prijzen, maar dat je fiets eigenlijk alleen bij Stella gerepareerd omdat alle fietsenmakers er een hekel aanhebben om een Stella fiets te repareren.
    En dan het liefst een bosch motor, middenmotor geeft een stabielere fiets met fietsen.

    Succes met je zoektocht. Ik ben heel blij met mijn fiets en heb nu 7000km ermee gefietst in 2,5 jaar.
    En alleen voor mijn plezier, niet voor werkverkeer want die afstand is te groot.


    Had jouw neef die fietsenmaker is het merk "Koga" niet genoemd? Ik heb een Koga en dit merk staat ook goed bekend, maar is niet bij elke fietsenwinkel te koop.

    Voordat ik een nieuwe ging kopen, heb ik me flink ingelezen zoals waar je op moet letten, welk merk, ketting of naafriem, welke accu, welke middenmotor en display. Op het moment dat ik een nieuwe ging kopen, wist ik er aardig wat van af en dat was handig. Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn Ebike (Koga) en naafriem en Bosch motor.
    Het is ook handig om reviews te bekijken van de fietsenwinkel waar je gaat kopen zodat je een winkel treft die goede service biedt.
  10. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef 00h

    k Heb er vanmiddag de A1 mee over gefietst! Tot dinsdag heb ik een opti op deze fiets met 3 maand garantie, dat geeft de fietsenmaker om de hoek me.

    Die Azor fietsen zijn wel erg gaaf.... in Almere zit iemand die ze me wil laten proberen.



    Die fiets ziet er gaaf uit en het klinkt verder allemaal wel goed! Ook een naafriem?
  11. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Sonja14
    Mijn neefje is fietsenmaker en die adviseert een A merk. Dus Giant, Batavus, Sparta of Gazelle.
    Deze fietsen kunnen ze ook in heel europa maken.
    Hij zegt dat Stella heel erg aan het stunten is met hun prijzen, maar dat je fiets eigenlijk alleen bij Stella gerepareerd omdat alle fietsenmakers er een hekel aanhebben om een Stella fiets te repareren.
    En dan het liefst een bosch motor, middenmotor geeft een stabielere fiets met fietsen.

    Succes met je zoektocht. Ik ben heel blij met mijn fiets en heb nu 7000km ermee gefietst in 2,5 jaar.
    En alleen voor mijn plezier, niet voor werkverkeer want die afstand is te groot.


    Stella is met bepaalde materialen en dingen ook afwijkend. Geen standaard maat of hoe je dat ook noemt. Ik heb of had een Stella fiets, een roestbak, de schroefjes roesten, trappers die afbreken, accu die binnen 2 jaar kapot was en zg niet in de garantie viel. Na Stella zwart gemaakt te hebben op het Internet, namen ze contact op en toen kon ik wel op hun kosten een nieuwe accu krijgen. Moest wel mijn negatief berich verwijderen.

    Van het geld wat ik overhield van mijn moeders nalatenschap heb ik een Qwic fiets bij de plaatselijke fietsenmaker gekocht, zoonlief rijdt nu op de Stella. Niemand zal die roestbak jatten, dat is dan wel weet het voordeel van Stella Smile

    Vriendin heeft een Amslod gekocht, die fiets is nog erger, zij verliest schroefjes onderweg, standaard die spontaan afbreekt etc. Fiets is nog geen jaar oud.
  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef 00h

    k Heb er vanmiddag de A1 mee over gefietst! Tot dinsdag heb ik een opti op deze fiets met 3 maand garantie, dat geeft de fietsenmaker om de hoek me.

    Die Azor fietsen zijn wel erg gaaf.... in Almere zit iemand die ze me wil laten proberen.



    Mooie fiets.

    Mijn Qwic fiets ziet er ongeveer hetzelfde uit.
Terug naar de lijst