fiets

fiets 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Dat is toch een Stella?
    Dan is het repareren bij een gewone fietsenmaker ms een probleem. Ze willen dat vaak niet.
  2. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ze komen bij je thuis zegt men,met onderhoud busjes, en in Bussum zit de winkel.
    Dank je voor het meedenken.
  3. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Dat is toch een Stella?
    Dan is het repareren bij een gewone fietsenmaker ms een probleem. Ze willen dat vaak niet.


    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Stella?


    Plaatje
  4. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef 00h
    Ze komen bij je thuis zegt men,met onderhoud busjes, en in Bussum zit de winkel.
    Dank je voor het meedenken.


    Stella komt niet zomaar bij je thuis, daar moet je voor betalen. Voor reparatie of een servicebeurt moet je naar een dealer bij jou in de buurt. Ik had 2 jaar terug een Stella fiets gekocht. Eén groot drama. Uiteindelijk hebben ze hem teruggenomen en heb ik mijn geld teruggekregen. Daarna ben ik naar de plaatselijke fietsenwinkel gegaan en heb ik een nieuwe Giant gekocht. Fantastische fiets, én de service is super.
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Stella komt niet zomaar bij je thuis, daar moet je voor betalen. Voor reparatie of een servicebeurt moet je naar een dealer bij jou in de buurt. Ik had 2 jaar terug een Stella fiets gekocht. Eén groot drama. Uiteindelijk hebben ze hem teruggenomen en heb ik mijn geld teruggekregen. Daarna ben ik naar de plaatselijke fietsenwinkel gegaan en heb ik een nieuwe Giant gekocht. Fantastische fiets, én de service is super.


    Mijn Stella fiets was ook 1 grote miskoop Smile

    Je moet idd betalen als je wilt dat ze langskomen. En dan komen ze pas, wanneer ze in de buurt zijn en de middag voor de afgesproken dag hoor je pas als ze s ochtends komen of s middags. Dus je moet hier heel flexibel in zijn. In de dagen dat ze willen komen en in de dagdeel. Amslod precies hetzelfde. Vriendin werkt in de thuiszorg, kan haar fiets niet missen en kan niet zo maar ff een dienst ruilen.
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef 00h
    Ze komen bij je thuis zegt men,met onderhoud busjes, en in Bussum zit de winkel.
    Dank je voor het meedenken.


    Dan moet je naar Bussum. Of fietsen of fiets op de fietsenrek.

    Ga niet spontaan heen, je wordt weggestuurd. Je moet eerst via Stella een afspraak maken. In elk geval, in Zaandam word je dan weggestuurd. Ook voor iets onbenulligst. Dat je nieuwe trappers wilt omdat deze weer eens zijn afgebroken.

    Met de servicebus komen ze wel, wanneer het hun uitkomt en dat kost 50 euro voorrijkosten.
  7. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    quote:
    Dit schreef 00h
    Livorno Graphite MDS Comfort Unisex


    daar ga ik zo op fietsen
    een stuk goedkoper
    1400,-

    Stella wordt veel gekocht omdat ze goedkoper zijn
    Maar denk daar nog eens heel goed over na.
    Zie ook de vele reacties over Stella in dit draadje
    Bussum lijkt naast de deur, maar voor reparatie of onderhoudsbeurt is het best wel ver weg.
  8. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ik ken maar 1 persoon die tevreden is over haar Stella Ebike (mijn buurvrouw). Voor de rest lees ik alleen maar ellende over Stella. Ik zou zelf geen Stella kopen en liever meer geld uitgeven voor een fiets van een bekend goed merk en van een fietswinkel die goed bekend staat om zijn service. Uiteindelijk ben je dan meestal goedkoper uit als je het over een langere periode bekijkt, omdat je met Stella veel extra kosten kunt krijgen.
  9. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Mijn buurvrouw heeft hier haar elektrische fiets gekocht/laten samenstellen: >>LINK<<

    Ze is zeer tevreden.
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    00h jee k heb die stella gekocht! t fietst princesselijk, morgen wordt het de eerste keer naar t werk.

    k Hoop dat t mee valt... schrik van jullie reacties die ik daarna lees... Smile

  11. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    quote:
    Dit schreef 00h
    00h jee k heb die stella gekocht! t fietst princesselijk, morgen wordt het de eerste keer naar t werk.

    k Hoop dat t mee valt... schrik van jullie reacties die ik daarna lees... Smile


    Gefeliciteerd 00h, met deze nieuwe fiets!
    Ik vind ‘m mooi!
    Hopelijk is het bedrijf inderdaad verbeterd en kun je met jarenlang plezier erop fietsen en genieten van de buitenlucht.

  12. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    quote:
    Dit schreef 00h
    00h jee k heb die stella gekocht! t fietst princesselijk, morgen wordt het de eerste keer naar t werk.

    k Hoop dat t mee valt... schrik van jullie reacties die ik daarna lees... Smile


    Heel veel plezier met je nieuwe fiets..Een fiets moet ook bij je passen en dat doet deze ook volgens jou
Terug naar de lijst