Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Is er al geschreven dat het handig is om even met de andere 2 personen de auto uit te proberen?
    Niet alleen er even in te gaan zitten, maar ook even een proefrit te maken zodat iedereen weet
    hoe het zit, voelt en zo?
  2. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Neem die gele 3 deurs; is de goedkoopste, minste kilometers en ook in MRB de goedkoopste vanwege zijn net lagere gewicht. Nieuwe bandjes er op en slechts 2 eigenaren. De laatste ws 75+ zo te zien aan de km stand. Is gemiddeld 5000 per jaar.... Smile

    Klets er nog 100-150 vanaf vanwege geen inruil of zo.


    Oh ja, dat vergat ik nog, als je lang bent is een grote portier ook wel prettig met instappen.
  3. Bericht van Tresie56 is op 13-04-2015 om 07:27:45 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Is voorbij

     
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef tresie56


    Heb je er evt. Ook winterborden bij en een extra nummerbord voor fietsdrager, of karretje, en trekhaak is ook handig.Smile


    Trekhaak vind ik lelijk staan bij zo'n Corsa.. Mooi strak houden, dat kontje zou ik zeggen Smile

    Maar goed, dat is er altijd bij te beunen als het nodig blijkt te zijn..
    Winterbanden niet doen.. zolang je in NL blijft tijdens de winters periode.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Is er al geschreven dat het handig is om even met de andere 2 personen de auto uit te proberen?
    Niet alleen er even in te gaan zitten, maar ook even een proefrit te maken zodat iedereen weet
    hoe het zit, voelt en zo?


    Nee, maar goede tip Smile
  6. Bericht van Tresie56 is op 13-04-2015 om 07:28:02 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Is voorbij

     
  7. ------------
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ------------
    Hmmm een auto is voor mij puur een gebruiksvoorwerp.... mooi kontje of niet.
  8. Miquel69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Miquel69
    quote:
    Dit schreef Rittenburg
    Hmmm een auto is voor mij puur een gebruiksvoorwerp.... mooi kontje of niet.


    Ik blijf erbij, een Volvo! Smile
  9. Bericht van Tresie56 is op 13-04-2015 om 07:28:15 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Is voorbij

     
  10. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Op dit moment hebben verschillende dealers er nog auto's staan van 2014 die ze massaal hebben ingekocht ivm de BPM verhoging en die staan er nu te koop met gigantische kortingen .Dus dan koop je een nieuwe auto met 0 km op de teller .Ze hadden gedacht dat ze die wel zouden verkopen maar de verkoop bleef uit .We zijn zaterdag op zoek gegaan naar een nieuwe auto voor mijn vriendin en hebben een Panda ingeruild van 2004 en 7500,-,- bijbetaald voor een zeer luxe Panda met alles er op en er aan incl aflever kosten .En 3 jaar garantie .Metallic lak.

    Vorig jaar koste deze auto nog 12 360,- excl aflever kosten .Aflever kosten zijn 990,- in totaal .
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Klinkt goed Dirk..

    maar ja, Fiat ... Panda... koppakking komt eraan hoor..




    (volgens sommigen dan hier h?Smile)

    Maar ehm.. het 'dikke' zat hem niet in het motorblok zeker.. Je vriendin kan de koffie onderweg malen? Smile
  12. Bericht van Tresie56 is op 13-04-2015 om 07:28:33 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Is voorbij

     
Terug naar de lijst