OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    Misschien is het al eerder genoemd.

    Maar ik zeur al sinds de oprichting over plaatjes plakken.

    Het blijft OA 1.0 wat dat betreft en uit het jaar 0 dus.
  2. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    quote:
    Dit schreef Henri65
    Op de startpagina bij de knop naar de chat laten zien hoeveel mensen er in de chat zitten

    Dit vind ik een heel goed idee! Ik kan me voorstellen dat als die optie morgenochtend beschikbaar komt, de chat morgenmiddag al zou kunnen gaan opleven. Tenzij het, net als bij rubrieken als de Nieuwsklep, wordt overheerst door een harde kern, maar daar is misschien ook wel een oplossing voor te vinden. De chat zou, mits goed beheerd, zeker een toegevoegde waarde hebben, denk ik.
    Smile
  3. Bericht van Ster is op 18-12-2017 om 08:25:18 uur verwijderd door Ster.

    Reden: Laat maar

     
  4. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    ik ga niet alles teruglezen maar ,

    misschien ideetje.

    tijdens akties zoals sint en kerst

    donatieknop maken zodat je meteen geredirect wordt naar je oa tegoed met juiste adres al ingevuld zodat het meteen makkelijker en zonder zoeken kan.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Van een ander forum ken ik een aantal emoji knoppen waarmee je kort en krachtig kan reageren op een post.
    Die knoppen worden standaard, rechtsonder, in een reactiedraad gekoppeld bij het plaatsen van de reactie.

    Functies:
    Bedankt | LOL | Verward | Sneu | Like.

    Voeg er nog een knop +1 aan toe en het reageren (tonen van emotie) wordt weer een stukje makkelijker voor de OA leden.

    Smile
    Plaatje
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef SFR
    Van een ander forum ken ik een aantal emoji knoppen waarmee je kort en krachtig kan reageren op een post.
    Die knoppen worden standaard, rechtsonder, in een reactiedraad gekoppeld bij het plaatsen van de reactie.

    Functies:
    Bedankt | LOL | Verward | Sneu | Like.

    Voeg er nog een knop +1 aan toe en het reageren (tonen van emotie) wordt weer een stukje makkelijker voor de OA leden.

    Smile

    Ik ben meer voor een OA waar inhoudelijk gereageerd wordt.
    Voor +1tjes en dat soort reacties zijn er andere forums Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Zoveel mensen, zoveel wensen. Smile
  8. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Misschien is het mogelijk een knop te maken om in een draadje alle posts van de topic starter te kunnen volgen. Nu moet je in je openingspist je updates geven.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Misschien is het mogelijk een knop te maken om in een draadje alle posts van de topic starter te kunnen volgen. Nu moet je in je openingspist je updates geven.


    Dat is er al, even op het kleine foto icoontje klikken aan de rechterkant van persoon van wie je alles wilt lezen in dat onderwerp
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dat lijkt mij ook zaak om aan te pakken. Functies duidelijk en helder maken voor de' toevallige' gebruiker. Want er is al veel, alleen weten d?t het er is ?n wat het.doet is hier nog wel een uitdaging, denk..

    Functies (afbeeldingen/ knoppen) van een verklarende mouse-over voorzien?


    ~~~~~~

    Nog een functionaliteit dat e.e.a. makkelijker maakt. Een extra ' citaat' functie. Hiermee selecteer je dan de.tekstregel uit een.reactie (gewoon met de.rechtermuisknop) waarna de software automatisch een knopje met' citeer dit' toont. Druk op.die.knop en de tekstregels komen netjes in het reactie scherm.te staan.waarna.de.schrijver dit kan aanvullen met zijn.of.haar mening erover.
  11. BeHappy
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeHappy
    Ik vind OA nog steeds een hele leuke en nuttige club (ben niet voor niets z? lang lid) maar wat moderniseren is wel een goed idee Smile
    Ik heb geen tijd om het hele draadje door te lezen dus mss is onderstaande een herhaling van zetten, maar mijn wensen zouden zijn:

    - Een goede OA-app
    - Een volwassener/moderner uiterlijk van de site. Als ik bijv alleenstaande vaders verwees naar OA hoorde kwam nog weleens het commentaar dat de site te kinderlijk leek (zoals bijv. de logootjes en de smiley's) en dus niets voor hen zou zijn. Wellicht de reden waarom mannen op OA duidelijk in de minderheid zijn Smile
    - Op OA-Facebook alleen leden toelaten die ook lid zijn van de moedersite (omdat ik het idee heb dat daardoor het aantal leden zal toenemen)
    - Duidelijkere herkenbaarheid van de Kerstpakkettenactie
    - Like knoppen ed toevoegen

    En het belangrijkste verzoek:
    - De mogelijkheid om foto's/video's/plaatjes direct via copy-paste in een openbaar -of priv?bericht te plaatsen

    Succes met 4.0Smile
  12. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Ik ben meer voor een OA waar inhoudelijk gereageerd wordt.
    Voor +1tjes en dat soort reacties zijn er andere forums Smile

    Aha! Gelukkig zijn we het hier wel over eens..Smile

    Geen like-knop dus aub...
Terug naar de lijst