OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    ........ of eigen club aanmaken, alle OA-(st)ers lid maken en diegenen die niet mogen lezen wat jij schrijft er uit Smile flikkeren ?



    ..... maar goed, misschien kun jij helemaal niet lezen wat ik hier schrijf. Smile



    SmileSmileSmile

    Ik kan heel goed lezen wat jij hier schrijft, en over het algemeen lees ik jouw teksten ook graag.

    Dank voor je support.
  2. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef SSimone



    Nice! Je eigen OA! En dat je dan zelf alle topics kunt beheren, en lidmaatschapgeld kunt innen en zo!! Yeah!! SmileSmileSmileSmile



    Neeeeeee, dat bedoel ik niet.
  3. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Anoesjka
    Wat ik graag zou willen, is het tegenovergestelde van het zwartboek.
    Dus dat ik kan kiezen wie mijn berichten niet (mee) kan lezen.

    Eens. Diegene in het zwartboek mag er dan ook meteen in.

    Alhoewel dit dan ongewenst in de hand werkt dat mensen over iemand kunnen gaan roddelen zonder dat diegene dit zelf kan lezen
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Cato

    Eens. Diegene in het zwartboek mag er dan ook meteen in.

    Alhoewel dit dan ongewenst in de hand werkt dat mensen over iemand kunnen gaan roddelen zonder dat diegene dit zelf kan lezen



    Ik vind het ook geen goede regeling, juist omdat het kliekjes in de hand werkt.
  5. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik vind het ook geen goede regeling, juist omdat het kliekjes in de hand werkt.

    Ja en dat is dan weer niet wat je wilt.

    Nou ja over het algemeen werkt leven en laten leven wel.
  6. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik vind het ook geen goede regeling, juist omdat het kliekjes in de hand werkt.

    Het feit dat ik kan bepalen of iemand mij kan lezen werkt etensresten in de hand ?

    Nee, serieus, die koppeling zie ik niet.

    Voor wat betreft "roddelen" richt ik mijn volledige hoop op het "zelfreinigend vermogen" van OA.
    De sociale controle en wellicht gewoon het normale "beheer".

    Nee, ik zie die vermeende negatieve bijwerkingen van een omgekeerde zwartboekfunctie niet zo.
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Heel even het spoor weer duidelijk maken.

    Het gaat niet gebeuren dat je in de openbare rubrieken (alles behalve de clubs) kunt bepalen wie je berichten kunnen lezen. Het is nou net de lol, dat je daar alle berichten van iedereen kunt lezen. Dus ook (of juist) van mensen waar je het helemaal niet mee eens bent. Dit gaat niet veranderen. Het is aan jou om eventueel bepaalde berichten niet te lezen of te verbergen, maar in principe kun je alles lezen.

    Als je alleen wil dat sommigen je berichten kunnen lezen, dan hebben we daarvoor de clubs.
  8. JWmartin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JWmartin
    Naar aanleiding van alle commotie rond een ban is het misschien ook zinvol om een soort cli?ntenraad te overwegen. Die kan wat objectiviteit en transparantie brengen in dit soort emotionele beslissing.
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef JWmartin
    Naar aanleiding van alle commotie rond een ban is het misschien ook zinvol om een soort cli?ntenraad te overwegen. Die kan wat objectiviteit en transparantie brengen in dit soort emotionele beslissing.

    OMG. Tis een online forum..met paar duizend leden .Geen zorginstelling, ziekenhuis oid
    Smile
  10. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Solar

    OMG. Tis een online forum..met paar duizend leden .Geen zorginstelling, ziekenhuis oid
    Smile

    Smile
  11. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    quote:
    Dit schreef bart
    Heel even het spoor weer duidelijk maken.

    Het gaat niet gebeuren dat je in de openbare rubrieken (alles behalve de clubs) kunt bepalen wie je berichten kunnen lezen. Het is nou net de lol, dat je daar alle berichten van iedereen kunt lezen. Dus ook (of juist) van mensen waar je het helemaal niet mee eens bent. Dit gaat niet veranderen. Het is aan jou om eventueel bepaalde berichten niet te lezen of te verbergen, maar in principe kun je alles lezen.

    Als je alleen wil dat sommigen je berichten kunnen lezen, dan hebben we daarvoor de clubs.


    Het is me er niet om te doen dat alleen sommigen mijn berichten kunnen lezen.
    Het is me er om te doen dat ik op OA openlijk kan schrijven, zonder gestalkt te worden.
    Daarom zou ik het op prijs stellen om de mogelijkheid te hebben een enkeling uit te kunnen sluiten van meelezen van mijn berichten.
    Of de knop "lees alle berichten"weg kunnen halen uit mijn profiel, dat helpt ook.
    De functie "zwartboek " vind ik totaal zinloos, als ik iemand niet wil lezen, dan scroll ik wel door.

    En van kliekjesvorming wil ik al helemaal niets weten.
  12. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Anoesjka

    Of de knop "lees alle berichten"weg kunnen halen uit mijn profiel, dat helpt ook.

    Ja die mag van mij ook heel snel weg. Het heeft iets wegvan gluren.

    En natuurlijk is alles binnen OA terug te vinden. Maar ik zie werkelijk niet in waarom iemand kant en klaar een verzameling van al mijn berichten gepresenteerd krijgt.
    Het voelt op de een of andere manier toch een soort van kwetsbaar.
    De berichten daar geven geen context zonder dat je doorklikt.

    Wat mij betreft die knop heel snel verwijderen.
Terug naar de lijst