OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Andere tijdlijn regelen. Bepaalde onderwerpen / rubrieken 'vast zetten' in de tijdlijn.
    ('stickey note')
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Leonard
    .....
    Gewoon drie knoppen bovenaan de uitjes rubriek : Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen Smile

    Selectie mogelijkheden h?, geen radiobuttons.
  3. Darlette
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Darlette
    Ik vind dat pluskat wel een duidelijk punt heeft. Maar ja niet popiejopie
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Solar

    welke lay-out dan?


    Als je dit ziet wanneer je op.OA komt( en dan andere rubrieken uiteraard) >>LINK<< Dan kies je zelf de rubriek die je interesseert. Als dan de huidige rubrieken daar komen te staan dan is het ook veel duidelijker wat er allemaal op oa is.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart


    (,.~) kort samen te vatten wat je punt is / punten zijn?


    Wat ik er onder andere uit haal (lees) is de wens tot het opstellen van.een pestprotocol voor OA.
  6. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Leonard


    Klopt niets is eenvoudig Smile
    Want als ik de reacties goed lees is er ook nog een derde mogelijkheid, uitjes voor volwassenen waar kinderen niet welkom zijn.
    Gewoon drie knoppen bovenaan de uitjes rubriek : Alleen Ouders, Alleen met Kinderen, Zowel met als zonder kinderen Smile


    >>LINK<<

    En blijkbaar ook behoefte aan
    Alleen voor singles
    Alleen voor samendoor
    Mag beide

    Al het bovenstaande mss gewoon met aanvinkvakjes
    24 mrt '18 - 22:57:10 / 26 mrt '18 - 13:01:37
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik vind deze nieuwe optie dat je verborgen draadjes ziet staan niet heel fijn.
    Plaatje
  8. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Dat is er toch al heel lang??
  9. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef scar
    Dat is er toch al heel lang??


    Ja, dat is niet nieuw. Je moet ergens wel de optie hebben denk ik om verborgen draadjes weer naar voren te halen
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik kijk altijd OA via de "Actueel" knop en dat zie ik die verborgen regels niet.
  11. Nicks
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicks
    quote:
    Dit schreef Solar
    onzinkleppen en nieuwsklep weg en alleen onderdelen als opvoeding, echtscheiding, uitjes etc. Trek je weer meer echt alleenstaande ouders met kk in huis, die behoefte hebben info op die terreinen uit te wisselen denk ik. Hoekje voor ouders met volwassenen kk uit huis voor blijvende oude garde

    :D

    Zo dan. Dit is pas heldere taal! Ik ben het er wel mee eens trouwens ... en je latere reactie geeft ook aan dat nieuwe leden echt afhaken door de allesoverheersende Off-topic klep nu.. Kan mij dat nogmaals heel goed voorstellen.
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Solar
    Hoeft niet serieus, maar die kleppen zijn alles overheersend. nu ook, geen actueel draadje te zien over kinderen, opvoeding of echtscheiding oid. Nodigt niet uit om eventueel een vraag oid over 1 van die onderwerpen te stellen. Dus snap wel waarom vriendin v mij die net gescheiden is, bij oa kwam, weer is afgehaakt. Ze ziet niet dat ze hier herkenning zal kunnen ervaren.

    ik vond dat voorheen juist de kracht v oa


    Goed punt, hoor....
Terug naar de lijst