Wat oogst jij uit je moestuin?

Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Bij mijn dochter die op vakantie is
    Plaatje
  2. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Heerlijk he? De tijden van overvloed zijn weer aangebroken.
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Wat een mooie oogsten weer Anthea, margoos en Lilaoena! En zelfs eigen eitjes! Heerlijk!

    Ik kwam zojuist weer eens na een paar dagen in mijn tuintje en ik wist niet wat ik zag. .. Tijden van overvloed op zijn zachtst gezegd inderdaad. Heel veel courgettes, frambozen, kruiden, kapucijners en ik heb nu een boontjesberg. Laatste keer stonden ze in bloei en hadden ze minuscule boontjes aan de takken. Wat moet ik nu toch gaan eten?

    De aardbeien beginnen nu (gelukkig) aan het eind te komen.
    Plaatje
  4. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Heerlijk, mijn bonen zijn nog lang niet zover maar ik heb ze ook laat gezaaid.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Wat leuk al die zelf gekweekte groentes en aardappelen! Echt hele maaltjes zitten er tussen.

    Mijn aardbeien worden nu minder, maar heb er zoveel geplukt dit jaar, zo heerlijk.
    Nu heb ik nog 2 komkommerplantjes en een cherry-tomaat, beide moestuintjes van de AH. Ben benieuwd of ze vrucht gaan dragen.
  6. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Ik heb geen moestuin, maar wel fruit. Momenteel een flinke hoeveelheid loganberries! Ook de Jostabes kleurt al en de aalbessen zijn inmiddels ook rijp. Niks zo lekker als snoepen in eigen tuin!

    Helaas geen pruimen dit jaar. Hij heeft wel gebloeid, maar blijkbaar heeft de bloesem een klap van de vorst gehad want ik zie geen vruchtjes aan de takken...
  7. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Wat leuk al die zelf gekweekte groentes en aardappelen! Echt hele maaltjes zitten er tussen.

    Mijn aardbeien worden nu minder, maar heb er zoveel geplukt dit jaar, zo heerlijk.
    Nu heb ik nog 2 komkommerplantjes en een cherry-tomaat, beide moestuintjes van de AH. Ben benieuwd of ze vrucht gaan dragen.



    Leuk!

    Ik heb bij het tuincentrum een tijdje geleden een tomaat Coeur de Boeuf (een heel grote tomatensoort) gekocht en in een emmer geplant. Die doet het heel goed!

    Aardbeien heb ik niet. Ja, wel de plantjes, maar alle vruchten beneden de 60 cm worden door de hond opgegetenSmile
  8. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    De bramen beginnen te kleuren! Mss dit weekend al wel een eerste oogst.....
    Plaatje
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Heerlijk afl dat fruit.
    Ik heb slechts een paar bosaardbeitjes, ook lekker en vandaag verse sla.
  10. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik heb aardappelen, courgette en uien en knoflook meegenomen van de tuin.
    Verder heb ik een grote achterstand. Dit weekend hopelijk veel onkruid doen.
  11. Floeps
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Floeps
    Er zitten 5 appels aan het appelboompje maar weer wel veel pruimen op komst.
    Verder heb ik wat rode bieten, tomaten, aardbeien, bramen, staakbonen, rucola, ijsbergsla en wat tuinkuiden.
    Vind het erg leuk om te doen op deze 5 vierkante meter.
  12. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    1 framboos
    Plaatje
Terug naar de lijst