Lengte zoon

Lengte zoon 

Onderwerp van An-drea

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef fleurie



    Ik was als kind zowel de jongste als de langste van de klas. Tegenwoordig zie ik regelmatig pubermeiden die boven mij uitsteken.


    Zoon is met zijn 184 cm één van de kleineren in zijn vriendengroep.
    Ik was met 177 cm vroeger redelijk lang voor een meisje. Nu zijn velen inderdaad (veel) langer.
  2. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

    Voorlopig laten we alles zo.... ik ga er van uit dat 2 meter wel de max wordt. Ik was vroeger in de 5e/6e klas basisschool ook de langste. Sowieso van alle meisjes en ook van veel jongens. Verschrikkelijk vond ik dat, ik viel al op door mijn veelal gekregen danwel aangepaste kleding (er was weinig geld om te shoppen) en dan stak ik er ook nog eens als een toren bovenuit. En altijd achteraan moeten staan. Altijd de laatste in de rij. Van klein naar groot. Wat een tijd. Nee niet leuk. Ik wilde zijn zoals 'iedereen'. Maar enniewee, dat is weer wat anders, en uiteindelijk is het gebleven bij 174. Misschien 175, maar een hele nette lengte. Blij mee.
  3. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef An-drea
    Voorlopig laten we alles zo.... ik ga er van uit dat 2 meter wel de max wordt. Ik was vroeger in de 5e/6e klas basisschool ook de langste. Sowieso van alle meisjes en ook van veel jongens. Verschrikkelijk vond ik dat, ik viel al op door mijn veelal gekregen danwel aangepaste kleding (er was weinig geld om te shoppen) en dan stak ik er ook nog eens als een toren bovenuit. En altijd achteraan moeten staan. Altijd de laatste in de rij. Van klein naar groot. Wat een tijd. Nee niet leuk. Ik wilde zijn zoals 'iedereen'. Maar enniewee, dat is weer wat anders, en uiteindelijk is het gebleven bij 174. Misschien 175, maar een hele nette lengte. Blij mee.

    Is het niet verstandiger om het gewoon uit te laten rekenen bij een arts? Dan hebben jullie zekerheid of je wel of niet iets moet ondernemen. Nu kan het nog en straks niet meer.
Terug naar de lijst