Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Even bijgelezen, @nienkevb ik heb geen kas hoor! Een vierkante meterbak die ik met een deksel kan afdekken en twee verwarmde binnen kweekbakjes van 20x30 cm op een warmteplaat voor de pepers en warmteminnende tuinkruiden. Dat is het wel. In de tuin staan wat rode en blauwe bessenstruiken, een rabarber (daar kan ik volgende week de eerste maaltijd afhalen) en 4 bakken met aardbeien. Meer lukt niet qua oppervlakte en ligging.
    Als ik jouw foto's zie, SmileSmile dat zou ik ook wel willen!
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Jaaa, een beetje off topic, maar toch.... mijn t-shirt is net binnen. Ik vond m te leuk om niet te bestellen. In het kader van fijne dingen in het leven....Smile
    Plaatje
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Margoos
    Even bijgelezen, @nienkevb ik heb geen kas hoor! Een vierkante meterbak die ik met een deksel kan afdekken en twee verwarmde binnen kweekbakjes van 20x30 cm op een warmteplaat voor de pepers en warmteminnende tuinkruiden. Dat is het wel. In de tuin staan wat rode en blauwe bessenstruiken, een rabarber (daar kan ik volgende week de eerste maaltijd afhalen) en 4 bakken met aardbeien. Meer lukt niet qua oppervlakte en ligging.
    Als ik jouw foto's zie, SmileSmile dat zou ik ook wel willen!



    In een kleine tuin kun je al heel veel inderdaad. Ik ben nu een boek van madelon Oostwoud aan het lezen over voedselbossen. Zij heeft ook een boek 'een kleine eetbare tuin' geschreven. Over haar eigen stadstuintje waarin alleen maar eetbare planten en struiken staan.
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Jaaa, een beetje off topic, maar toch.... mijn t-shirt is net binnen. Ik vond m te leuk om niet te bestellen. In het kader van fijne dingen in het leven....Smile

    😁👍🏼💪🏼
  5. Bastiana
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bastiana
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Jaaa, een beetje off topic, maar toch.... mijn t-shirt is net binnen. Ik vond m te leuk om niet te bestellen. In het kader van fijne dingen in het leven....Smile


    Oh, die is leuk zeg!

    Hebben ze hem ook met bier? Smile
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Bastiana


    Oh, die is leuk zeg!

    Hebben ze hem ook met bier? Smile


    Ik zag alleen met wijn voorbij komen...
  7. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Die is leuk! Ik zat te denken aan deze: >>LINK<<

    Alle slaplantjes opgegeten door slakken. Ze begonnen net hun tweede echte blaadjes te krijgen. Smile
    Blij met de regen maar dit is het nadeel. Nu staan ze op de tafel in de achtertuin onder een afdak.
    Dus weer opnieuw gezaaid.

    Plaatje
    Plaatje
  8. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Mijn bolcourgettes bloeien rijkelijk😋

    Staan nu nog binnen maar ik denk dat ik ze een dezer dagen in de tuin ga zetten.
    Plaatje
    Plaatje
  9. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Mijn tomaten plantjes staan ook al in bloei.
    Plaatje
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Anthea
    Die is leuk! Ik zat te denken aan deze: >>LINK<<

    Alle slaplantjes opgegeten door slakken. Ze begonnen net hun tweede echte blaadjes te krijgen. Smile
    Blij met de regen maar dit is het nadeel. Nu staan ze op de tafel in de achtertuin onder een afdak.
    Dus weer opnieuw gezaaid.



    Ja, dat was de reden dat ik groente en fruit in kweekbakken heb en de bloemen en planten in de tuin.
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Je courgette bloemen zijn mooi Ditty
  12. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Courgettebloemen kan je eten toch?
Terug naar de lijst