Wat oogst jij uit je moestuin? 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Lunch uit mijn inmiddels beetje verwaarloosde moestuin (niet veel thuis deze zomer) Lauwe aardappelsalade met tomaat, paarse boerenkool en mozzarella.
    Plaatje
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef indigo
    Lunch uit mijn inmiddels beetje verwaarloosde moestuin (niet veel thuis deze zomer) Lauwe aardappelsalade met tomaat, paarse boerenkool en mozzarella.


    Dst ziet er heerlijk uit !
  3. De oogst van vandaagSmile
    Plaatje
  4. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    Ik ben vandaag niet in de moestuin geweest maar ik heb wel komkommers geplukt in de voortuin. Komkommerovervloed!
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Mijn aubergines groeien gestaag👏
    Plaatje
  6. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Wat een mooie oogsten! Ik hoop dat jullie tuinen het in de droogte volhouden. Ik ben net terug van vakantie en ben nog niet in de moestuin gaan checken, vanavond weer. Een kleine rondgang langs de tomaten in de achtertuin levert een goed bakje tomatenmix op.
    Plaatje
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Mijn sla is niet meer gaan groeien, ineens wilde niets meer. Sinds gisteren wel eindelijk de tomaten rijp, het zijn gele en de plant zit helemaal vol met bloemen. Hoop dat de rest beter rijpt.
  8. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    Net even in de moestuin geweest en snel even wat bewaterd. Het heeft hier bijna niet geregend. Ok nog even wat geoogst. Heel veel tomaten en bramen. En 2 augurken.
    Plaatje
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Net even in de moestuin geweest en snel even wat bewaterd. Het heeft hier bijna niet geregend. Ok nog even wat geoogst. Heel veel tomaten en bramen. En 2 augurken.


    Lekker, ga je er iets mee doen, of eet je ze zo op
  10. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Lekker, ga je er iets mee doen, of eet je ze zo op


    Van de helft van de bramen ben ik nu jam aan het maken. De rest gaat in de yoghurt als ontbijt en toetje. Morgen weet zo'n hoeveelheid...😱

    De tomaten worden soep, saus, salade en gedroogde tomaatjes.
  11. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb

    O en bijna vergeten, gazpacho, ik zag dat de komkommer, de knoflook en de paprika ook bijna goed zijn en dan heb ik een zoop goed als uit eigen tuin gazpacho!
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Van de helft van de bramen ben ik nu jam aan het maken. De rest gaat in de yoghurt als ontbijt en toetje. Morgen weet zo'n hoeveelheid...😱

    De tomaten worden soep, saus, salade en gedroogde tomaatjes.


    Hoe droog je de tomaatjes, in de oven?
Terug naar de lijst