Pup

Pup 

Onderwerp van happy-56

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Mimi
    Aan n mini labradoodle heb je een mooi hondje en de minste rotzooi, die verharen niet...maarja...zijn wel prijzig in aanschaf. >>LINK<<

    Dit dus.
    Grote kans dat deze dus wel verhaard!
    Poedel x labrador = labradoodle (=een f1) = is gewoon een mix met evt alle gevolgen van dien.

    Nogmaals, lief hoor.. Maar dat ze niet verharen is geen garantie. Zeker niet zelfs. Maar je kan mazzel hebben
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als verharen een issue is, moet je geen huisdier overwegen.

    Jouw doodle verhaart nauwelijks @Geanna, maar die moet wel regelmatig naar de trimmer (of zelf doen). Dat is ook duur (of veel werk).
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik zou zelf voor een Beagle of teckel gaan, omdat ik het leuke honden vindt. Maar ze zijn erg eigenzinnig en daardoor niet even makkelijk.
    Thuis hadden we een vuilnisbak formaat Beagle, prima hond.
    Ik ben zelf geen type voor bv een border Colly, Drentse patrijs of Friese stabij, maar de ander zweert erbij. Je afvragen wat jij belangrijk vind in een hond en dan kijken welk ras daarbij past.
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Als verharen een issue is, moet je geen huisdier overwegen.

    Jouw doodle verhaart nauwelijks @Geanna, maar die moet wel regelmatig naar de trimmer (of zelf doen). Dat is ook duur (of veel werk).

    Dat laatste schreef ik ook als een evt nadeel.
    Ik trim hem idd zelf. Heb er de tijd, materialen en ruimte voor.

    Een ald verhaard net zoals wij mensen.
    Ze kennen geen rui.
    De vacht is behoorlijk zelfreinigend.
    Hij ruikt niet (alleen als, hij zoals mijn monster de sloot gaat baggeren 😅)
  5. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Je afvragen wat jij belangrijk vind in een hond en dan kijken welk ras daarbij past.

    Dit.
    Je kan een herder leuk vinden maar het karakter enz moet bij je passen.
    Zelfde met een terriër.
    Wil je een levende knuffel of een waakhond

  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Ik heb al een paar keer online een test gedaan 'welke hond past bij mij'. En hoewel ik elke keer dezelfde wensen invul komt er bij elke test een andere hond tevoorschijn. Smile
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Dit.
    Je kan een herder leuk vinden maar het karakter enz moet bij je passen.
    Zelfde met een terriër.
    Wil je een levende knuffel of een waakhond




    Er zijn wel testjes op internet die je verder kunnen helpen, geen idee hoe betrouwbaar ze zijn. Bv

    >>LINK<<

  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Er is een erg leuk BBC - programma op dinsdagavond over het matchen van honden en bazen. Informatief, ik vind het een aanrader.

    Heb zelf ook een vuilnisbak, omdat ik dat leuker vind dan een rashond, maar het is erg moeilijk om een betrouwbaar adres te vinden dan, want je hebt geen rasvereniging om op terug te vallen.
    Mijn fokker leek betrouwbaar, maar was dat uiteindelijk niet. En ik heb dus een geweldig beestje, waarmee ik alle cursussen heb gedaan, maar ik voel me er echt rot over dat ze geen goeie achtergrond heeft.
    Het beste is om een nestje te volgen. Dan weet je ongeveer wat jouw pup allemaal meekrijgt.
  9. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    >>LINK<< Hondje van 1 jaar... is tenminste al zindelijk;)
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Mimi
    >>LINK<< Hondje van 1 jaar... is tenminste al zindelijk;)



    'bieden naar waarde'. Alsof het een ding is. Smile
  11. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Wij hebben een Shih Tzu. Hartstikke vrolijk en vriendelijk diertje (verhaart niet) en hoeft per dag geen kilometers te lopen.

    Ik zou als tip willen meegeven: kijk ook naar wat voor soort woning je hebt, want sommige hondenrassen kunnen last krijgen met traplopen als ze ouder worden.
  12. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Salome
    Er is een erg leuk BBC - programma op dinsdagavond over het matchen van honden en bazen. Informatief, ik vind het een


    Ik zag dat er ook op de Nederlandse tv zo n programma komt.


    Onze hond komt uit een asiel in Friesland. Was net binnen uit Griekenland.
    We hebben echt veel geluk gehad
    Plaatje
Terug naar de lijst