Ontslag bij steeds terugkerend ziek zijn.

Ontslag bij steeds terugkerend ziek zijn. 

Onderwerp van Angelika

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. En nu weet ik het helemaal niet meer...........Smile

    Ik voel me als iemands op een luchtbed midden op zee met haaievinnen erom heen ........

    Ik wil verdorie geen kwaad bloed , ik wil het netjes doen , geen gedoe , maar ook niet ten nadele van mezelf of a.s exwerkgever.......Smile
  2. quote:
    Dit schreef Angelika-72
    En nu weet ik het helemaal niet meer...........Smile

    Ik voel me als iemands op een luchtbed midden op zee met haaievinnen erom heen ........

    Ik wil verdorie geen kwaad bloed , ik wil het netjes doen , geen gedoe , maar ook niet ten nadele van mezelf of a.s exwerkgever.......Smile


    Ga dan gewoon morgen naar het Juridisch Loket of een andere deskundige.
  3. quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Ben blij dat mijn klanten dat niet doen... Smile

    Waarom niet? Je bent vrij om ze wel of niet te lezen en te beantwoorden buiten kantoor uren. 'sAvonds sturen ze vaak wel eerst even een sms-je of ze me mogen bellen, dus ook dan kan ik aangeven dat het mij niet uit komt.
  4. quote:
    Dit schreef lizardlady

    Waarom niet? Je bent vrij om ze wel of niet te lezen en te beantwoorden buiten kantoor uren. 'sAvonds sturen ze vaak wel eerst even een sms-je of ze me mogen bellen, dus ook dan kan ik aangeven dat het mij niet uit komt.


    Dat was een grapje Liz... relax. Lees mijn profiel even dan snap je het misschien.
  5. quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Ga dan gewoon morgen naar het Juridisch Loket of een andere deskundige.



    Ga ik ook doen.
  6. quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Dat was een grapje Liz... relax. Lees mijn profiel even dan snap je het misschien.

    Smile

    Nee, daar wil je zeker geen contact mee op zondag!
  7. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Wat zei men bij het UWV?
  8. quote:
    Dit schreef Cleo
    Wat zei men bij het UWV?



    Bedankt voor het vragen !

    Ze kan en mag me niet zomaar ontslaan ,iets met de wet poortwachter Smile , maar zal me moeten helpen met ander werk , ofwel in haar bedrijf of bij een andere werkgever.

    Ik heb ook even met rechtshulp gebeld en die zeiden hetzelfde , maar die begonnen ook nog over die 2 jaar ziektewet.
    Dat is dus niet wat ik wil.

    Dus ga ik voor nu even afwachten met wat voor oplossing mijn werkgeefster gaat komen en me daar weer over beraden.
    Want zij zou zelf ook nog instanties gaan afbellen over het hoe en wat.

    Dus ik weet nog niet veel meer.
  9. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Angelika-72



    Bedankt voor het vragen !

    Ze kan en mag me niet zomaar ontslaan ,iets met de wet poortwachter Smile , maar zal me moeten helpen met ander werk , ofwel in haar bedrijf of bij een andere werkgever.

    Ik heb ook even met rechtshulp gebeld en die zeiden hetzelfde , maar die begonnen ook nog over die 2 jaar ziektewet.
    Dat is dus niet wat ik wil.

    Dus ga ik voor nu even afwachten met wat voor oplossing mijn werkgeefster gaat komen en me daar weer over beraden.
    Want zij zou zelf ook nog instanties gaan afbellen over het hoe en wat.

    Dus ik weet nog niet veel meer.



    Ik snap dat je niet 2 jaar in de ziektewet wil maar waarom nou jezelf niet eerst de tijd gunnen om te herstellen. Je kunt nu wel weer heel snel aan het werk gaan maar het blijft dan toch een zwakke plek en bestaat de kans dat je bij een nieuwe werkgever ondanks aangepast werk toch ook weer ziek wordt.
  10. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Angelika-72

    Bedankt voor het vragen !

    Ze kan en mag me niet zomaar ontslaan ,iets met de wet poortwachter Smile , maar zal me moeten helpen met ander werk , ofwel in haar bedrijf of bij een andere werkgever.

    Ik heb ook even met rechtshulp gebeld en die zeiden hetzelfde , maar die begonnen ook nog over die 2 jaar ziektewet.Dat is dus niet wat ik wil.



    Smile ik hou ervan als ik dingen zeg die kloppen Smile op naar spoor 2 dus!

    Maar oke - wat nu? Want dit betekent dat jij met haar moet gaan praten en moet zeggen dat je niet akkoord gaat met je ontslag. En jij wilt zo graag de goede verstandhouding bewaren. Zie je het zitten? Heb je beetje idee hoe je dat aan moet pakken?
  11. quote:
    Dit schreef Cleo



    Smile ik hou ervan als ik dingen zeg die kloppen Smile op naar spoor 2 dus!

    Maar oke - wat nu? Want dit betekent dat jij met haar moet gaan praten en moet zeggen dat je niet akkoord gaat met je ontslag. En jij wilt zo graag de goede verstandhouding bewaren. Zie je het zitten? Heb je beetje idee hoe je dat aan moet pakken?



    Idd spoor 2 heb ik ook langs horen komen.

    En wat nu ?
    Ja ik wacht even af tot ze me gaat bellen voor een afspraak , het ging niet om vandaag of morgen zei ze , maar ze zal van de week vast gaan bellen.

    En dan ja dan ben ik bang dat ik toch moet gaan zeggen dat ik niet zomaar akkoord kan gaan met wat ze me in eerste instantie heeft voorgesteld.

    Maar ik zal eerst moeten weten waar ze mee gaat komen.

    Ik zou zelf graag zien dat ze me ergens aanbeveelt waar ik kan werken wat niet zo zwaar is...
    En dan niet per volgende week , ik wil wel dat mn klachten eerst minder/over zijn.

    Er is me ook verteld dat dat echt van haar moet komen en dat als ik toch zelf ga soliiciteren en akkoord ga met mn ontslag ik later alsnog problemen kan krijgen met evt WW oid.



    En zodra ik van haar een voorstel heb gehad ga ik weer in overleg met het juridisch loket om te kijken wat hun ervan vinden.

    Leuk is anders , en ik ben hier heel slecht in maar ik ga toch proberen stevig in mn schoenen te blijven staan en me niet te laten overdonderen.

    ( maar eerlijk gezegd vind ik het best eng Smile )
  12. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Cleo



    Smile ik hou ervan als ik dingen zeg die kloppen Smile op naar spoor 2 dus!



    Smile
Terug naar de lijst