Aannemer maakt klus niet af. Wat nu?

Aannemer maakt klus niet af. Wat nu? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. EmC
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EmC
    quote:
    Dit schreef bart
    Nou, ik had een beetje gedreig en nu komt hij weer met zo een voorstel. Deze week doet hij nog iets in de bus en volgende week lost hij het op. En dat moet ik dan maar geloven.

    De rechtsbijstandverzekering wil dat ik allemaal documenten ga uploaden en zo. Echt heel erg geen zin in...

    In het weekend ga ik er mee beginnen, tenzij er echte actie komt.


    En tja, had ik Dirk maar gevraagd...


    En? Is er echte actie gekomen?
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het schiet nog steeds niet op.

    Ik stuur nu mailtjes met cc-tjes naar het dossier van de rechtsbijstandverzekering en een cc-tje naar een aannemer die het eventueel af wil maken. heb de harde deadline op 11 december gezet en nu is het afwachten. Hij zegt weer dat hij alles op gaat lossen en vraagt of hij donderdag langs mag komen om alvast wat te doen, maar dat zal allemaal wel weer niet doorgaan vanwege ??n of ander smoesje.

    Als het 11 december niet af is laat ik die andere aannemer het op zijn kosten afmaken. En dan mogen de advocaten daarover een paar jaar gaan bakkeleien.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    De afmakende aannemer zal bij jou de rekening neer leggen want kan me niet voorstellen dat hij er op vertrouwd dat de oude aannemer hem zal betalen . Ik zou dat risico en zeker in de bouw niet willen lopen . Maar wel lekker zooitje daar bij jou .
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Volgens mij als je lid wordt van Eigen Huis, kun je direct aansluitend gebruik maken van hun diensten.. Althans; ik toen wel.. Werd lid via hun site en de volgende dag stond er een aankoopkeur-meneer en een taxateur voor de deur via Eigen Huis.. Weet niet zeker of dat ook voor hun juridische afdeling geldt, maar volgens mij doen ze sowiezo telefonisch advies.. en het kost geen drol, dat lidmaatschap
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Laatste nieuws: hij zegt nu dat hij er morgen tussen 8 en 8.30 is. We zijn benieuwd...
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef bart
    Laatste nieuws: hij zegt nu dat hij er morgen tussen 8 en 8.30 is. We zijn benieuwd...

    Hou wel rekening met file :-)
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef bart
    Laatste nieuws: hij zegt nu dat hij er morgen tussen 8 en 8.30 is. We zijn benieuwd...


    En??
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef bart
    Laatste nieuws: hij zegt nu dat hij er morgen tussen 8 en 8.30 is. We zijn benieuwd...


    En..is hij gekomen?Smile
  9. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    We willen update!! SmileSmileSmile
    Heeeeeeel erg benieuwd.....
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Hij was er. Wie had dat gedacht...

    Met bloemetje. En excuses.

    Toilet opnieuw gekit.
    Lekkage bad niet echt gevonden.
    Naar de douche gekeken en iets gekit, maar waarschijnlijk is dat het niet.
    Wastafel moet nog.
    Vloer moet nog. nadat de wastafel geplaatst is.

    We schieten er dus nog niet heel veel mee op, maar er is wat beweging.

    Ik hoop heel erg dat dit een echte eerste stap is geweest... Zal de druk er op moeten houden.
  11. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    quote:
    Dit schreef bart
    Hij was er. Wie had dat gedacht...

    Met bloemetje. En excuses.

    Toilet opnieuw gekit.
    Lekkage bad niet echt gevonden.
    Naar de douche gekeken en iets gekit, maar waarschijnlijk is dat het niet.
    Wastafel moet nog.
    Vloer moet nog. nadat de wastafel geplaatst is.

    We schieten er dus nog niet heel veel mee op, maar er is wat beweging.

    Ik hoop heel erg dat dit een echte eerste stap is geweest... Zal de druk er op moeten houden.


    Wel lef dat de man gekomen is zeg....
    Maar....erg magertjes.... waarom niet meteen echt aan de klus en die wastafel plaatsen, hoppa, hele werkdag er van maken!

    Succes Bart!
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef SSimone


    Wel lef dat de man gekomen is zeg....
    Maar....erg magertjes.... waarom niet meteen echt aan de klus en die wastafel plaatsen, hoppa, hele werkdag er van maken!

    Succes Bart!


    De wastafel is er nog niet, dus dat kon niet. En de vloer wil hij pas doen als de wastafel geplaatst is, omdat hij de vloer anders misschien beschadigd.

    Nee, we zijn er nog niet vanaf...
Terug naar de lijst