Auto aanschaffen - even meedenken

Auto aanschaffen - even meedenken 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Theo1970
    Ik heb meegedaan met een groepsveiling. Kan je voor 259 euro per maand een nieuwe Volkswagen Up rijden. Dat is dus inclusief alle vaste lasten, maar zonder benzine. Een heel interessante deal omdat je twee jaar geen omkijken naar de maandelijkse kosten hebt.


    Geen risico op onvoorziene kosten, bedoel je Smile Je zit wel aan een financi?le verplichting vast van 24 x ? 259,00 plus de brandstofkosten..
    Kan je niet zonder boetegeld vanaf..

    Voor wie meer info wil.. lees dit draadje maar even.. komen de voors- en tegens van private lease aan bod.

    >>LINK<<


    Ik denk, gezien de prijsklasse waarin gezocht wordt.. private lease niet verstandig is om dat aan te gaan.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dirk
    ik heb de foto vergroot en zijn bij de groene Corsa gewoon stalen velgen met sierdoppen

    Gaat over de blauwe 5-deurs Corsa.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Ziet er niet verkeerd uit, Dayenne.. Model van net na de 1e facelift.
    Is wel een 3 deurs.. bedenk dat de stoel niet naar voren schuift met instappen.. Als je dat vaak moet doen, is 5 deurs wel handiger, vind ik.
    Als je een proefrit maakt.. even langs de wasbox met de auto en de spuitlans op het schuifdak zetten.. check of ie waterdicht is. Smile

    De 3e persoon zal niet al te vaak meegaan ws. Dat van de wasstraat is een goeie.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Twingo vind ik erg leuk, maar hier slechte ervaringen ermee qua onderhoud.
  5. Dat wordt idd lastig. Wist ik niet, sorry. Dacht even vanuit mijn eigen situatie.
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    De 3e persoon zal niet al te vaak meegaan ws. Dat van de wasstraat is een goeie.


    Dan is de groene 3 deurs een stuk aantrekkelijker dan de blauwe 5 deurs, wat mij betreft.

    Groene heeft een airbag in het stuur.. (al is die wel ouder dan 10 jaar.. dus ergens in het boekje zal wel staan dat de werking niet gegarandeerd kan worden en dat ie beter vervangen kan worden.). Maar ja, dat doet niemand volgens mij Smile
  7. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Graag een gefundeerde onderbouwing voor de 3 ipv 5 deurs, ipv een oude airbag die het toch ws niet doet.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    De groene heeft 5 eigenaren versleten, maar is wel altijd in onderhoud geweest bij de verkopende garage. De blauwe heeft 2 eigenaren op zijn naam staan, maar ruim een half jaar ouder dan de groene.

    Dit vind ik ook een schatje, maar weet niet of de riem vervangen is (2 eigenaren): >>LINK<<
  9. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Haha bij de Haas, in het kader van Pasen Smile
    en nog lekker fris lente groen
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De groene heeft 5 eigenaren versleten, maar is wel altijd in onderhoud geweest bij de verkopende garage. De blauwe heeft 2 eigenaren op zijn naam staan, maar ruim een half jaar ouder dan de groene.

    Dit vind ik ook een schatje, maar weet niet of de riem vervangen is (2 eigenaren): >>LINK<<


    Hmm.. beetje vaag volgens mij..

    1. Op de 4e foto zie je, boven het rechter achterwiel, het 'uitbijten' van de kunststof spatbord randen wat kenmerkend is voor Corsa's van die generatie. Is een cosmetisch dingetje..
    2. Achter ruitenwisser zit er verkeerd op.. Zou kunnen dat het motortje kaduuk is,.
    3. Op de foto lijkt het wel of het rechter voorscherm (2e foto) een iets andere kleur heeft. Kan ook gezichtsbedrog zijn..
    4. Is dit wel een Strada? Zit geen open dak in.. verder vind ik de bekleding er wel wat flubberachtig uitzien.. dat is voor 134 duizend kilometer niet logisch.. of er is niet al te best voor gezorgd..

    Of de D- riem vervangen is...zal vermoedelijk de historie moeten uitwijzen.. Ik zie een nummerplaathouder van Fred Jansen, de Opel dealer in Hilversum, op de auto zitten.. Die kan je altijd bellen voor een stuk historie.
  11. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef elly69
    Graag een gefundeerde onderbouwing voor de 3 ipv 5 deurs, ipv een oude airbag die het toch ws niet doet.


    Dat van de airbag was er aanvulling... volgens mij had ik al eerder geschreven wat het voordeel is van een 5 deurs auto... maar als er nagenoeg geen achterpassagiers zijn.. kan een 3 deurs volstaan.. zeker als daardoor het aanbod een stuk groter wordt en je dus de beste auto eruit kan vissen.Smile
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Hmm.. beetje vaag volgens mij..

    1. Op de 4e foto zie je, boven het rechter achterwiel, het 'uitbijten' van de kunststof spatbord randen wat kenmerkend is voor Corsa's van die generatie. Is een cosmetisch dingetje..
    2. Achter ruitenwisser zit er verkeerd op.. Zou kunnen dat het motortje kaduuk is,.
    3. Op de foto lijkt het wel of het rechter voorscherm (2e foto) een iets andere kleur heeft. Kan ook gezichtsbedrog zijn..
    4. Is dit wel een Strada? Zit geen open dak in.. verder vind ik de bekleding er wel wat flubberachtig uitzien.. dat is voor 134 duizend kilometer niet logisch.. of er is niet al te best voor gezorgd..

    Of de D- riem vervangen is...zal vermoedelijk de historie moeten uitwijzen.. Ik zie een nummerplaathouder van Fred Jansen, de Opel dealer in Hilversum, op de auto zitten.. Die kan je altijd bellen voor een stuk historie.

    Die ruitenwisser, heel scherp!!!
Terug naar de lijst