Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Als je het verschil tussen epidemisch en endemisch opzoekt dan is dat denk ik duidelijk.

    Assumption is the mother of all fuck-ups. Voor mij is het niet duidelijk waarom dat verschil relevant is.
  2. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef indigo


    Vind je? Leg eens uit waarom dan.

    Je zou HIV inmiddels ook endemisch kunnen noemen. Toch denk ik dat een vaccin erg welkom zou zijn.

    Met zulke langzame virussen is die definitie niet relevant. De impact op de volksgezondheid en kwaliteit van leven des te meer.

    HIV is absoluut endemisch. Maar HIV is ook te voorkomen.

    Als er ooit een vaccin voor komt is dat voor bepaalde bevolkingsgroepen een vrijbrief voor weer een lossere moraal.
  3. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    pffffff
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef MaNu

    HIV is absoluut endemisch. Maar HIV is ook te voorkomen.

    Als er ooit een vaccin voor komt is dat voor bepaalde bevolkingsgroepen een vrijbrief voor weer een lossere moraal.



    Hallo zeg, wat een vooroordelen. Er gaan nog steeds kinderen aan dood hoor.Smile
    En bovendien: wie doen ze er kwaad mee, die mensen met 'lossere moraal'?
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef MaNu

    HIV is absoluut endemisch. Maar HIV is ook te voorkomen.

    Als er ooit een vaccin voor komt is dat voor bepaalde bevolkingsgroepen een vrijbrief voor weer een lossere moraal.


    Ik vind dit een enge uitspraak. Er hangt een veroordelende toon aan - alsof seksueel overdraagbare aandoeningen verdiend zijn of eigen schuld. Losser ten opzichte van wiens moraal eigenlijk, de jouwe? En best fijn dat dat in toom gehouden wordt door Aids?

    Is dit de reden ook dat hpv vaccinatie zo gevoelig ligt terwijl je in wezen pro-vaccinatie bent? Omdat je hpv associeert met een losse seksuele moraal?
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ik vind dit een enge uitspraak. Er hangt een veroordelende toon aan - alsof seksueel overdraagbare aandoeningen verdiend zijn of eigen schuld. Losser ten opzichte van wiens moraal eigenlijk, de jouwe? En best fijn dat dat in toom gehouden wordt door Aids?

    Is dit de reden ook dat hpv vaccinatie zo gevoelig ligt terwijl je in wezen pro-vaccinatie bent? Omdat je hpv associeert met een losse seksuele moraal?

    Echt volkomen flauwekul deze uitspraken en veronderstelling. Mijn bedenkingen tegen HPV zijn de relatief korte (kan ook niet anders) studie's in combinatie met de lage graad van daadwerkelijk BMHK krijgen. En het is een bedenking en geen bezwaar. Ik wil gewoon meer evidence.

    Daarnaast zeg ik dat HIV (zeker in de westerse wereld) te voorkomen is. Jij maakt er direct van dat seksuele aandoeningen verdiend zijn of eigen schuld. Hoor je mij niet zeggen. En HIV is niet alleen seksueel overdraagbaar maar ook bijv. door het delen van een injectienaald.

    Dat er onder homoseksuele mannen allang weer een lossere moraal is sinds HIV met de nieuwe medicatie geen dodelijke ziekte meer is maar een chronische mag gerust gezegd worden en is ook gewoon een feit.
    >>LINK<<

    En dat wordt met een vaccin tegen HIV nog losser. Wat dan ook niet meer uitmaakt want dan kun je geen HIV meer krijgen. Alleen wel weer andere ziektes.
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Dat is een link van zes jaar geleden. Het is te hopen dat jullie dochters de goeie moraal hebben. Vaak is dat juist niet
  8. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Echt volkomen flauwekul deze uitspraken en veronderstelling. Mijn bedenkingen tegen HPV zijn de relatief korte (kan ook niet anders) studie's in combinatie met de lage graad van daadwerkelijk BMHK krijgen. En het is een bedenking en geen bezwaar. Ik wil gewoon meer evidence.

    Daarnaast zeg ik dat HIV (zeker in de westerse wereld) te voorkomen is. Jij maakt er direct van dat seksuele aandoeningen verdiend zijn of eigen schuld. Hoor je mij niet zeggen. En HIV is niet alleen seksueel overdraagbaar maar ook bijv. door het delen van een injectienaald.

    Dat er onder homoseksuele mannen allang weer een lossere moraal is sinds HIV met de nieuwe medicatie geen dodelijke ziekte meer is maar een chronische mag gerust gezegd worden en is ook gewoon een feit.
    >>LINK<<

    En dat wordt met een vaccin tegen HIV nog losser. Wat dan ook niet meer uitmaakt want dan kun je geen HIV meer krijgen. Alleen wel weer andere ziektes.


    Gelukkig maar dat ik er naast zit dan.

    Ik vind je bedenkingen bij vaccins tegen soa's bijzonder. Laten we het daar maar bij laten.
  9. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Linda
    Dat is een link van zes jaar geleden. Het is te hopen dat jullie dochters de goeie moraal hebben. Vaak is dat juist niet

    Moet volgens mij niet uitmaken maar goed. Deze volgende is nog geen jaar oud. Is dat wel goed?
    >>LINK<<
  10. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Linda
    Dat is een link van zes jaar geleden. Het is te hopen dat jullie dochters de goeie moraal hebben. Vaak is dat juist niet

    Ik snap die opmerking over mijn 8 jarige dochter niet zo goed. Kun je dat uitleggen?
  11. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    kan ik niet lezen betaalmuur. Maar mij overtuig je toch niet Nogmaals het is te hopen dat jullie dochters de goede moraal hebben
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef MaNu

    Ik snap die opmerking over mijn 8 jarige dochter niet zo goed. Kun je dat uitleggen?



    Dat zijn jouw woorden bepaalde bevolkingsgroepen. Weet jij veel wat je kind later gaat uitspoken
Terug naar de lijst