Inenting HPV voor dochter van 13

Inenting HPV voor dochter van 13 

Onderwerp van drummer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door drummer zelf op 14 oktober 2016 om 06:56:13

Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik wist trouwens toen mijn dochter ingeend werd hier niks van dat het seksueel overdraagbaar iets is Slecht zeg van mij . Had ik zeker niet moeten enten anders
  2. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ik wist trouwens toen mijn dochter ingeend werd hier niks van dat het seksueel overdraagbaar iets is Slecht zeg van mij . Had ik zeker niet moeten enten anders


    Het is waarschijnlijk de reden dat dit vaccin zo gevoelig ligt. De al dan niet bewuste gedachte dat deze jonge kinderen straks sekspartners gaan hebben, en dat wanneer ze zich beschermd voelen, ze minder voorzichtig zullen zijn.
  3. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    ik wist dat niet eens. Ik dacht altijd goed een vaccin tegen kanker.
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Linda
    ik wist dat niet eens. Ik dacht altijd goed een vaccin tegen kanker.


    Dat is het ook.
  5. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Linda



    Dat zijn jouw woorden bepaalde bevolkingsgroepen. Weet jij veel wat je kind later gaat uitspoken

    Als je niet wist dat HPV seksueel overdraagbaar is dan neem ik je het niet kwalijk dat je niet weet welke bevolkingsgroep ik bedoel bij HIV.
  6. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef indigo


    Het is waarschijnlijk de reden dat dit vaccin zo gevoelig ligt. De al dan niet bewuste gedachte dat deze jonge kinderen straks sekspartners gaan hebben, en dat wanneer ze zich beschermd voelen, ze minder voorzichtig zullen zijn.

    Dat speelt bij mij toch echt nietSmile
  7. Nicole1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nicole1969
    quote:
    Dit schreef indigo


    Het is waarschijnlijk de reden dat dit vaccin zo gevoelig ligt. De al dan niet bewuste gedachte dat deze jonge kinderen straks sekspartners gaan hebben, en dat wanneer ze zich beschermd voelen, ze minder voorzichtig zullen zijn.



    Bij mij ligt de gevoeligheid vooral bij het feit dat dit maar een paar jaar alleen op dieren getest is, en niet eens op mensen. En er niet voldoende gekeken is naar de gevolgen hiervan op lange termijn. Mijn dochter heeft hier ook een documentaire over gezien op school. en ze zegt nu blij te zijn dat wij uiteindelijk besloten hebben om niet te vaccineren.
    Het is ook niet eens met zekerheid dat dit vaccin ook daadwerkelijk ervoor zorgt dat er geen kanker komt.

    ik zeg.. niet doen.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef indigo


    Het is waarschijnlijk de reden dat dit vaccin zo gevoelig ligt. De al dan niet bewuste gedachte dat deze jonge kinderen straks sekspartners gaan hebben, en dat wanneer ze zich beschermd voelen, ze minder voorzichtig zullen zijn.

    Wat een bijzondere gedachte. In principe draagt zo goed als iedereen het hpv bij zich. Keurig trouwen met 1 partner en je hebt het alsnog.
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Nicole1969



    Bij mij ligt de gevoeligheid vooral bij het feit dat dit maar een paar jaar alleen op dieren getest is, en niet eens op mensen.

    Zo komt de onzin de wereld in. Wat hier staat is gewoon onjuist.
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ook idioot dat ze dat in de klas doen zo'n docu
  11. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Wat een bijzondere gedachte. In principe draagt zo goed als iedereen het hpv bij zich. Keurig trouwen met 1 partner en je hebt het alsnog.

    Dit dus +1
  12. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef Linda
    Ook idioot dat ze dat in de klas doen zo'n docu

    Ja precies, hou je kind maar onwetend.
Terug naar de lijst