Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, dat kan. Maar niet met die boom.

    met die ingang misschien wel weer. Al zeiden ze het zelf en de wbv ook.

    Ik hou inderdaad nog maar met alles rekening. Maar weet even niet hoe ik het anders op moet lossen.
    De spullen die ik weinig gebruik gaat in die schuur achterom. En de rest gaat in een ander schuurtje die zelf gebouwd is in mijn tuin.

    Dat is volgens de voorschriften gegaan. Steekt niet boven schuttingen uit :bang:

    En dan heb ik deze hele case toch om naar te verwijzen? Het conflict maar verder uit de weg gaan dus.
    De gemeente kan ook nog moeilijk gaan doen, maar ik heb het stukje groen geadopteerd waar de ingang komt.
    Ik ben er nog niet, maar dat gaat wel goedkomen allemaal denk ik.
    Maar ik hou er inderdaad ook nog steeds rekening mee ...

    Zoon kwam net thuis met een vriend. Gingen heel boos roepen wat een kl@@tzakken het zijn
    Hou op! Dit stadium heb ik al gehad, net een brief gestuurd en klaar ...
    Maar het zijn jongens die wel kunnen vechten en ze zagen er even een uitdaging in geloof ik.

    Dus ook dat weer tot rust gebracht nu. En nu weer echt verder. Ben toch blij dat ik dit draadje heb gestart.
    Kan mij niks schelen hoe het overkomt op sommigen. Met dank voor het overige begrip dan weer wel ;-)
    Maar ik snap ook wel dat deze move weer echt iets voor mij is en onbegrijpelijk voor een aantal misschien.

    Toch is het het beste ... ik heb er zelf geen problemen meer mee. Als ik er nog maar niet weer extra problemen bijkrijg ... Want het is wel even genoeg geweest zo.
  2. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Bea
    Als Marnel's boom niet voorkomt op de lijst van bijzondere bomen in haar woonplaats mag ze gewoon kappen.

    Marnel heeft alleen maar bijzondere bomen. Fruitbomen Smile
    De mooiste en meest bijzondere is nu verworden tot een stam nog in de grond.

    Morgen krijg ik extra hulp en de jongens helpen ook al mee nu.
    Met uitgraven ... want dat is echt te zwaar.

    Er hoeft maar 1 boom het veld te ruimen, dus de schade valt mee.
    Ik mag even niks meer doen hoor ik net. Smile
  3. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Man wat een verhaal en kleuterachtig gede.
    Totaal idioot dat dichtspijkeren vd steeg.Smile

    Tip van hier om brandweer erbij te betrekken is geen slecht idee.

    Mijn 1e ingeving was, weghalen die planken!

    Succes!
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik vind het stoer van je! Je staat boven die zielige mensjes.
    Jammer van je boom, maar ik neem aan dat het echt niet anders kon.
  5. LeonieCH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Goh Marnel, wat kan het jou schelen als mensen hier er anders over denken?
    Jij moet daar wonen toch?
    Je hebt de eer aan jezelf gehouden....heel goed..
  6. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Wat een wijs besluit! Respect mens!
  7. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Wooooww!
    Respect hoor, hoe je hier uit de strijd stapt, en kiest voor de, voor jou, best-voelende oplossing.
    Nog even en je kijkt straks elke dag met trots naar de, met eigen handen gecre?erde, letterlijke uitweg uit deze uitdaging.
    SmileSmileSmile
  8. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Arno
    Wooooww!
    Respect hoor, hoe je hier uit de strijd stapt, en kiest voor de, voor jou, best-voelende oplossing.
    Nog even en je kijkt straks elke dag met trots naar de, met eigen handen gecre?erde, letterlijke uitweg uit deze uitdaging.
    SmileSmileSmile

    Ja, hahaha

    Ik heb mij een weg moeten vinden door al dat groen vandaag. Tjongejonge, het was wel erg ook. Too much
    De buurtjes hebben er ook nog voordeel van, want zag een ondergrondse wingerd en die heb ik nu kunnen stoppen naar de buren
    Met deze uitgang kan ik het beter onder controle houden dat het niet hun kant uitgaat.

    En het wordt uiteindelijk rianter en breder zodat ik er met meer dingen doorheen kan.
    Al extra hulp nog erbij gekregen. Men zag mij hier zwoegen.

    Volgende week de verplaatsingen van de ene schuur naar de andere.
    Dat doe ik 's avonds, want een heel gesjouw en overdag zijn zij daar allemaal.

    Het is wat bizar nu. Zij met hun schuur bezig en ik op een paar meter afstand met mijn ding bezig hier.
    Hoop maar dat het rustig blijft verder.
  9. Je bewijst in ieder geval dat je boven jezelf en de situatie uit kan stijgen. Ik vind je een topper! Wat die buren verder nog doen, nou ja, dat merk je vanzelf.

    Van die abrikoos vind ik het wel erg SmileSmile. Geinspireerd door jouw foto s heb ik een pitje in een potje gedaan en ik zit maar te hopen dat er wat gaat gebeuren. Wil je een vijgenboompje om ergens aan je nieuwe pad te plaatsen? Mijn vijgenboompjes doen het goed namelijk. Kan je de buren na verloop van tijd wat blaadjes geven om hun schaamte te bedekken. Als ze ballen hebben komen ze je even helpen met je pad!
  10. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef Clara
    Je bewijst in ieder geval dat je boven jezelf en de situatie uit kan stijgen. Ik vind je een topper! Wat die buren verder nog doen, nou ja, dat merk je vanzelf.

    Van die abrikoos vind ik het wel erg SmileSmile. Geinspireerd door jouw foto s heb ik een pitje in een potje gedaan en ik zit maar te hopen dat er wat gaat gebeuren. Wil je een vijgenboompje om ergens aan je nieuwe pad te plaatsen? Mijn vijgenboompjes doen het goed namelijk. Kan je de buren na verloop van tijd wat blaadjes geven om hun schaamte te bedekken. Als ze ballen hebben komen ze je even helpen met je pad!

    Haha mooi gezegd.

    Marnel ik heb ook gezeik met waanzinnig bizarre buren. Het is gewoon klote. Je huis is je veilige haven of zoiets. Super knap hoe je het aan gegaan bent voor je eigen gemoed ook. Top! Veel geluk met je nieuwe doorgang. Smile
  11. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Wat stoer van je marnel. Ik had dit niet gekund.
  12. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ik een paar dagen geleden ook niet :D

    Alles is rustig gebleven. Struiken verplaatst. Bbq'tje voor alle hulp.

    Morgen is het af! :-)

    Oh Clara, dank voor het aanbod van de vijg. Had er iets teveel staan en door het pad moest ik eea verplaatsen. Dus geen ruimte meer over.
Terug naar de lijst