Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  2. zonlicht
    ben hier sinds april 2000

    Toon alleen de berichten van zonlicht
    Ik heb er bewondering voor, kiezen voor jezelf............. knap hoor !
  3. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Dank jullie wel hoor. Superaardige reacties, terwijl het lijkt alsof ik een laffe beslissing heb genomen, maar het kostte wel wat ...

    Kijk Clara ... De abrikoos :D
    Zo sneu, hij heeft zo z'n best gedaan en dan is dit het einde. Ik vind bomen die gekapt zijn en op de grond liggen altijd zo triest ... Smile En zeker deze dan. Die krijgt nu de twijfelachtige eer om te dienen als pad. Kleine takjes en bladeren als basis. De grote stammen aan de zijkant. Geen tegels dus.

    Oh ja, ze zijn dus heel makkelijk. Een zonnige plaats had-ie. En de vogels zaten er de hele zomer in.

    Voor dag en dauw al weer aan het werk hier. Morgen wil ik glorieus met kano uit mijn nieuwe ingang tevoorschijn komen.
    Plaatje
  4. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Laf ???

    Wil je alsjeblieft zo niet denken over jezelf!! Smile
    Nee, je hebt dit zeer GROOTS opgelost Marnel!
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Marnel
    Dank jullie wel hoor. Superaardige reacties, terwijl het lijkt alsof ik een laffe beslissing heb genomen, maar het kostte wel wat ...


    Ik vind het absoluut geen laffe beslissing.
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Niks laf aan. Dit is echt een knap staaltje uitstijgen boven het niveau. Je hebt alle munitie weg gehaald en daarmee de complete angel uit het hele verhaal.
  7. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    ik vind het een goede beslissing!
    Hoe komt je zijpad nu precues, zie het niet goed op de foto's?

    Sterkte! en hopelijk rust daarna, wat een gedoe zeg....
  8. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Waarom ik geen zij-ingang wou:

    1. De abrikoos :haar:
    2. Insluipgevoeliger voor dieven
    3. 1 clematis (hoop dat die elders weer aanslaat)
    4. De mooiste klimroos die ik had (zie 3)
    5. Privacy weg en nu een doorkijkje
    6. misschien kunstgroen doen op die ingang :draai:
    7. een blokje om naar de schuur
    8. Kan je nagaan dat nr. 7 onderaan het rijtje staat, maar beter uit te leggen aan de buren
    9. Een heleboel werk!

    Smile
  9. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    ahaa, helemaal geen achteruitgang, snap ik dat goed?
    Wat een werk allemaal, hoop dat het er straks een goed gevoel over hebt en vooral rust!

    Hou ons op de hoogte en uiteindelijk een na-foto.
    Smile
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Het ging goed vandaag. Ik heb mijn zij-ingang :D

    Nog niet helemaal klaar. Want wil nog houtsnippers strooien. Morgen ophalen.

    Koopbuur kwam opeens om het hoekje kijken vanmiddag. Ik was de grond aan het egaliseren voor het pad met muziek op de koptelefoon. Hij stond een beetje van een afstandje te kijken. Ik dacht ... Fok it! Ik ga geen gezellig praatje beginnen. Goedemiddag buuf. Goedemiddag buur en ik ging weer verder. Maar hij bleef staan, liep naar mij toe en vroeg of ik zand wou en tegels. Nee! Zei iemand in mijn tuin die ook aan het helpen was. Ze haat tegels en wil groen :haha: Nou ja zeg, ik vond dit toch wat cru. Dus even opgestaan van de grond en gezegd dat ik de ingang niet te officieel wil maken en niet al te opvallend. Omdat ik niet nog meer gedoe wil. Oh, zei hij, Hier gaan ze niks van zeggen hoor. Dus nu weet ik dat de buren hier ook niet moeilijk over gaan doen in ieder geval.

    Mijn huurbuur en zijn vrouw (waar het conflict zo mee uit de hand liep) heb ik niet gezien en gehoord. Maar ze waren er wel want dat kuchje van haar hoorde ik af en toe. Ze hielpen aldoor mee met de nieuwe schuur van koopbuur, maar bleven in hun huisje dit weekend.

    Toch ook wel weer bizar, dat ik mijn pad van de zij-ingang aan zou leggen met zand en tegels van de buren van het kamp dat tegen mij was. En na al die toestanden! :draai: Maar ok ... Het zal wel loslopen uiteindelijk weer. Hij was wel heel vriendelijk verder. Terwijl ik hem ook eerder aansprak over zijn aso afdakjes met regenafvoer in mijn tuin :D Dat ging ook best heftig, maar hij is aldoor wel rustig gebleven. Mijn zij-ingang is ook naast hun huis en hem blijf ik dus nog wel zien .., Ben benieuwd hoe het met de rest gaat. Ik verwacht heel na?ef op z'n minst ook iets van excuses


    4 sep '16 - 23:49:31 / 5 sep '16 - 00:04:54
  11. Misschien een soort vredes aanbod?
  12. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, dat denk ik ook.
Terug naar de lijst