Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Er ligt een brief van hen op de deurmat.
    Maar even zo geen zin neer in deze hele kwestie.

    Ik ben vandaag precies 20 jaar moeder, buur is lekker bezig met mijn achterom tot schuur maken (ik wil dat ook gewoon en bekijk dat met een glimlach), andere buur maakt ook een hoop herrie met zijn nieuwe schuur. De hele boel wordt opgepimpt achterom. Maar ik ga er even vandoor.

    Ik ga zoon ophalen van school en met hem lunchen aan zee, zodat ik de brief morgen wel open Smile

    Smile
  2. Gefeliciteerd met je zoon!
  3. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Dank! Vandaag feest met leuke post ook die wel geopend is ;-)
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Gefeliciteerd met je zoon!
  5. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Van Harte!Smile
  6. Peppie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Peppie
    Gefeliciteerd met je zoon! De brief doorschuiven zou ik ook gedaan hebben. Eerst genieten van deze dag met jarig kind.
  7. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Zo, net dit hele verhaal even gelezen.
    Wat een gedoe zeg.

    En wat ben jij in je kracht gaan staan!!!!
    Plaatje
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Van harte!!
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Cato
    Zo, net dit hele verhaal even gelezen.
    Wat een gedoe zeg.

    En wat ben jij in je kracht gaan staan!!!!

    Ja, heel af en toe voelt dit niet zo

    Dan denk ik ... Verdikkeme, ze hebben hun zin toch gekregen. Maar wat heb ik eraan als ik aldoor sjacherijnige koppen zie met dat achterom,

    Zoon is nu aan het feesten met zijn vrienden. Dank voor de felicitaties! Dus toch de brief maar even opengemaakt.

    Als ik dit aan een jurist zou laten zien dan lacht die zich slap. U heeft geen recht meer op het recht van overpad naar uw schuur Smile

    Daarom wou ik het indertijd ook schriftelijk. Want had al zoiets verwacht. De grond is van de buren zeggen ze. En dat het hun spijt maar dat ze er verder niks van kunnen maken.

    Waar ik wel blij mee ben is de bevestiging van de zij-ingang, gezien de ontstane situatie.

    Ik vond het wat illegaal eigenlijk. Al hou ik die groenstrook ook bij als adoptant van de gemeente. Maar even zwart op wit is nu wel fijn.

    De rest laat ik schieten. Behalve een briefje terug van bedankt voor het antwoord, hoe vreemd ook, maar dat ik het maar laat gaan verder. Iemand gaat nu ook van mijn kant iets dichttimmeren. Zodat ik daar een afdakje krijg. Ik heb wel gezegd dat die zijn kop dan wel eerst even over de schutting moet steken voor overleg :7 Zoals het heurt

    Dat gaat wel goed. Dit weekend hoop ik het vlechtwerk klaar te hebben. Dan plaats ik daarvan een foto hier. Ik vind het leuk dat ik van iets negatiefs zoals het neerhalen van een prachtige boom, nog weer iets positiefs maak. Dat recyclen zit in mijn bloed ... Onder alle omstandigheden. Dus ja, ik blijf daarmee ook mooi in mijn kracht staan ;-)
  10. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Goed zo, Marnel! Smile
  11. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    De knop is bij mij omgegaan toen ik die voordeur zo hard dichtsloeg bij het buitenzetten van mijn container via de woonkamer.

    Wat had ik een hekel aan mijzelf toen :achja:
    Gatverdamme. Liggen daar mensen te slapen vlak naast. Dit gaat van kwaad tot erger, dus STOP!
  12. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Marnel
    De knop is bij mij omgegaan toen ik die voordeur zo hard dichtsloeg bij het buitenzetten van mijn container via de woonkamer.

    Wat had ik een hekel aan mijzelf toen :achja:
    Gatverdamme. Liggen daar mensen te slapen vlak naast. Dit gaat van kwaad tot erger, dus STOP!

    En toch mocht er echt wel 1 punt zijn waarop je even je frustratie en ergernis mocht uiten hoor... Jemig. Die buren mogen blij zijn dat dat het enige was en dankbaar zijn dat jij degene bent die naast hun woont.
Terug naar de lijst