Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Marnel
    Ja, dat denk ik ook.


    Dus misschien toch nog een effect van je brief?
  2. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Het was ook een hele aardige brief Smile

    Amper verwijten er in. En dat ik ook best fel was geweest. Maar dat het achterom nu van hun is en blijft. Dat is nu klaar. Duidelijkheid!
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik lees het verhaal nu pas, wat een verhaal zeg! En wat netjes opgelost van jou, ik geloof dat ik heel stijfkoppig was gebleven.
    Misschien heeft niet alleen de brief geholpen, maar leest ook ??n van de buurtjes hier mee. Je weet dat het hele verhaal openbaar staat en dat je dus niet ingelogd hoeft te zijn om het hele draadje te kunnen lezen?
  4. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja ;-) Maar het zijn geen alleenstaande ouders. En ook al zouden ze meelezen. Er staat hier niets wat ze niet al weten. Het besef was er alleen niet echt. Het is exact zo gegaan irl. Ik hoop dat ze het lazen :7 Maar zal niet gebeuren. En hoeft nu ook niet meer.
  5. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna
    SmileMarnel, wat een dijk van een oplossing heb je bedacht. Voor wat t waard is ik ben trots op jou hoe je hiermee bent omgegaan. Je hebt jezelf overstegen wat een ander daar ook van vindt. En knap om te lezen hoe je er mee omgaat dit kan nooit gezichtsverlies zijn. Smile
  6. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Dank je.

    Ik bedacht mij bij het opstaan vandaag (ik werk niet op maandag).

    1 week geleden kreeg ik hier mensen van de WBV langs :D Echt een dieptepunt in mijn wonen hier. Met veel plezier ook, want ik heb een heel leuk huisje.

    Dan is dit echt beter. Mijn nieuwe ingang leent zich nog niet voor foto's :achja:
    Heel kaal allemaal en alsof de ziel uit mijn tuin is met die boom weg en andere planten. Maar dat komt wel weer goed.

    Het is heel oneerlijk hoe het gegaan is. Zeer kinderachtig ook met die schutting dichttimmeren. Maar soit dan maar.

    En nu weet ik niet of ik de WBV moet berichten. Zij zijn het nog aan het uitzoeken. :scheel: Het duurt lang, want er klopt ook geen ruk van met die schuur. En ik wou het schriftelijk.

    Ze hebben mij zo in de kou laten staan, dat ik ze lekker nog even in hun sop laat gaarkoken. Al hou ik wel van iets afhandelen en klaar. Maar op de een of andere manier kost dit wel moeite. Ze gaan het toch zo draaien dat hun eerdere beslissing niet zal worden gewijzigd denk ik. Wat krom is rechtpraten. Uh.... Schrijven in dit geval op verzoek.

    En misschien krijg ik wel helemaal geen antwoord meer ... Dat zou mij ook niets verbazen. Ze hebben mijn buurvrouw tegenover zich gehad. Die blijft hen stalken met telefoontjes en verhalen. Dus kozen ze de makkelijkste weg. Ik ben echt een stuk gematigder dan buuf. Echt woar. ;-)
  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Wat een bizar verhaal zeg.
  8. Henk_AssenaarH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henk_AssenaarH
    Vraag gewoon even naar buurtbemiddeling in jou gemeente.Is vast ergens een oplossing voor.
  9. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    ik was aan t snoeien en moest wel even aan je denken, wat een werk!

    Hoe gaat het nu?
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, goehoed :D

    Ik kwam thuis vanavond en heb voor het eerst wat bouwactiviteiten bij de buren gezien, nu mijn zij-ingang een feit is en de voltooiing nadert.

    In mijn brief aan hen had ik geschreven dat ze van mijn achterom wel een schuurtje kunnen maken misschien :haar: Vandaag zag ik dat het volgens mij ook echt een schuurtje gaat worden. Beter! Als die ruimte nu dan ook maar wel benut wordt na al die ellende.

    Hij heeft het flink hoog gemaakt zodat ik ze ook echt niet meer zie straks Smile

    Ik ga dit weekend weer verder met het snoeihout van de abrikozenboom invlechten in een zelfgemaakt hek voor mijn zij-ingang.

    De rust is weergekeerd.
  11. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    Klinkt goed!
    Invlechten van hout, knap ook dat wil ik graag zien op de na-foto.

    Hoop dat al die nare vibraties achter het schuurthe blijven.
  12. quote:
    Dit schreef Marnel
    Dank je.

    Ik bedacht mij bij het opstaan vandaag (ik werk niet op maandag).

    1 week geleden kreeg ik hier mensen van de WBV langs :D Echt een dieptepunt in mijn wonen hier. Met veel plezier ook, want ik heb een heel leuk huisje.

    Dan is dit echt beter. Mijn nieuwe ingang leent zich nog niet voor foto's :achja:
    Heel kaal allemaal en alsof de ziel uit mijn tuin is met die boom weg en andere planten. Maar dat komt wel weer goed.

    Het is heel oneerlijk hoe het gegaan is. Zeer kinderachtig ook met die schutting dichttimmeren. Maar soit dan maar.

    En nu weet ik niet of ik de WBV moet berichten. Zij zijn het nog aan het uitzoeken. :scheel: Het duurt lang, want er klopt ook geen ruk van met die schuur. En ik wou het schriftelijk.

    Ze hebben mij zo in de kou laten staan, dat ik ze lekker nog even in hun sop laat gaarkoken. Al hou ik wel van iets afhandelen en klaar. Maar op de een of andere manier kost dit wel moeite. Ze gaan het toch zo draaien dat hun eerdere beslissing niet zal worden gewijzigd denk ik. Wat krom is rechtpraten. Uh.... Schrijven in dit geval op verzoek.


    En misschien krijg ik wel helemaal geen antwoord meer ... Dat zou mij ook niets verbazen. Ze hebben mijn buurvrouw tegenover zich gehad. Die blijft hen stalken met telefoontjes en verhalen. Dus kozen ze de makkelijkste weg. Ik ben echt een stuk gematigder dan buuf. Echt woar. ;-)


    Laat ze gewoon hun werk doen.Jij hoeft toch niks met de uitkomst als je niet wil?Smile
Terug naar de lijst