Verantwoordelijkheid huurwoning na relatiebreuk

Verantwoordelijkheid huurwoning na relatiebreuk 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Suzette
    SmileSmileSmile

    Ik ben van het huurcontract af!

    In verband met het veiligheidsaspect hebben ze besloten om mij stilzwijgend van het contract te halen. Vader van zoon mag dus blijven zitten ?n hij wordt dus niet ge?nformeerd. Alleen als hij achterstanden gaat oplopen of schade moet gaan betalen en mij er dan voor verantwoordelijk wil gaan stellen, zal hij erachter komen. Dan gaat hij te horen krijgen dat de verhuurder op de hoogte is van dat ik al heel lang weg ben, waarom en dat ze mij daarom niet verantwoordelijk achten voor welke achterstand of schade dan ook.

    Helemaal top van de verhuurder, ik ben blij Smile




    SmileSmile
  2. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Suzette
    SmileSmileSmile

    Ik ben van het huurcontract af!

    In verband met het veiligheidsaspect hebben ze besloten om mij stilzwijgend van het contract te halen. Vader van zoon mag dus blijven zitten ?n hij wordt dus niet ge?nformeerd. Alleen als hij achterstanden gaat oplopen of schade moet gaan betalen en mij er dan voor verantwoordelijk wil gaan stellen, zal hij erachter komen. Dan gaat hij te horen krijgen dat de verhuurder op de hoogte is van dat ik al heel lang weg ben, waarom en dat ze mij daarom niet verantwoordelijk achten voor welke achterstand of schade dan ook.

    Helemaal top van de verhuurder, ik ben blij Smile


    Mooi zo! Goed gedaan!!
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Suzette
    SmileSmileSmile

    Ik ben van het huurcontract af!

    In verband met het veiligheidsaspect hebben ze besloten om mij stilzwijgend van het contract te halen. Vader van zoon mag dus blijven zitten ?n hij wordt dus niet ge?nformeerd. Alleen als hij achterstanden gaat oplopen of schade moet gaan betalen en mij er dan voor verantwoordelijk wil gaan stellen, zal hij erachter komen. Dan gaat hij te horen krijgen dat de verhuurder op de hoogte is van dat ik al heel lang weg ben, waarom en dat ze mij daarom niet verantwoordelijk achten voor welke achterstand of schade dan ook.

    Helemaal top van de verhuurder, ik ben blij Smile



    Joepie Smile
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Gefeliciteerd, goed en snel gehandeld!
  5. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Goed zo! En fijn dat ze meedenken allemaal! Wat een rust zal het je geven zeg!
    Ik ben blij voor je
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Fijn voor je en goed opgelost.
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Dank jullie wel! Rare dag zo vandaag, met ook nieuws waar ik van baal (zie draadje Limb-Girdle).

    Ik ben echt superblij en opgelucht met de uitspraak van de verhuurder en het raakt me ook echt, ze hebben echt meegedacht en dat is meer dan ik verwacht had. Ik ga ze een bos bloemen sturen heb ik besloten Smile
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Suzette
    SmileSmileSmile

    Ik ben van het huurcontract af!

    In verband met het veiligheidsaspect hebben ze besloten om mij stilzwijgend van het contract te halen. Vader van zoon mag dus blijven zitten ?n hij wordt dus niet ge?nformeerd. Alleen als hij achterstanden gaat oplopen of schade moet gaan betalen en mij er dan voor verantwoordelijk wil gaan stellen, zal hij erachter komen. Dan gaat hij te horen krijgen dat de verhuurder op de hoogte is van dat ik al heel lang weg ben, waarom en dat ze mij daarom niet verantwoordelijk achten voor welke achterstand of schade dan ook.

    Helemaal top van de verhuurder, ik ben blij Smile

    Wat heerlijk! En wat fijn dat ze meegedacht hebben!
  9. Judith
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Judith
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ik ga ze een bos bloemen sturen heb ik besloten Smile


    Geef jezelf dan ook even een bos bloemen. Je hebt dit prima en doortastend opgelost. Binnen een week! Smile
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Judith


    Geef jezelf dan ook even een bos bloemen. Je hebt dit prima en doortastend opgelost. Binnen een week! Smile


    Smile is wel vrolijk in huis! Misschien dat ik het nog wel ga regelen ook, dat bosje bloemen voor mezelf Smile

    Maar, het was wel alleen maar mogelijk dank zij een heel adequate meewerkende dame van de verhuur. Ook al vond ik het heel vervelend om mijn verleden te benoemen om duidelijk te maken waarom ik geen 2 handtekeningen voor elkaar zou gaan krijgen (ik ben daar niet zo spraakzaam over), ik heb me geen enkel moment ongemakkelijk gevoeld. En dat vind ik erg knap, het doet vermoeden dat ze ervaringsdeskundige is. Hoe dan ook, heel goed gedaan van haar.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat ontzettend fijn dat ze zo mee werken. Je hebt het goed gedaan!!
  12. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Smile is wel vrolijk in huis! Misschien dat ik het nog wel ga regelen ook, dat bosje bloemen voor mezelf Smile

    Maar, het was wel alleen maar mogelijk dank zij een heel adequate meewerkende dame van de verhuur. Ook al vond ik het heel vervelend om mijn verleden te benoemen om duidelijk te maken waarom ik geen 2 handtekeningen voor elkaar zou gaan krijgen (ik ben daar niet zo spraakzaam over), ik heb me geen enkel moment ongemakkelijk gevoeld. En dat vind ik erg knap, het doet vermoeden dat ze ervaringsdeskundige is. Hoe dan ook, heel goed gedaan van haar.

    Echt goed.
    En ja, ervaringsdeskundigen zijn er zoveel. Als ze wel kenbaar maken, ook bijzondere ervaring. Stilzwijgend eveneens prima. Wat je dit opnieuw mooi gedaan.
Terug naar de lijst