Appartement verhuren, wat zouden jullie doen?

Appartement verhuren, wat zouden jullie doen? 

Onderwerp van Astrid

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Marry

    Die neem ik er niet bij,

    Gewoon ff samen koffie drinken
    Kunnen we samen ff huilen samen 🥰🥰🙈


    Wat lief Smile

    Lijkt mij fijn!
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Yanea

    Dat is dus goed nieuws. Kunnen we je helpen met de tekst van de mail?


    Graag Smile
  3. quote:
    Dit schreef Astrid

    Hoewel nu wel de situatie anders is, want ik moet nu ook weer over mijn zus haar deel erfbelasting gaan betalen.
    (mijn vader heeft de nalatenschap verworpen, de nalatenschap van mijn zus gaat geheel naar mij).
    Ik weet ook niet of ik dat wel kan betalen. Waarschijnlijk wel en anders van de huuropbrengst een betalingsregeling treffen (?)

    Wat zouden jullie doen? Ik vind het heel lastig en dit kost mij zoveel stress.
    Iets wat ik er echt niet bij kan hebben.

    Juist omdat de situatie nu anders is, moet je niet gaan verhuren. Zeker niet voor alles op papier geregeld en afgesloten is.
    Ik vrees dat je je een hoop ellende op de hals haalt als je iemand het appartement laat huren.
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Als ik het ga verhuren, dan via de makelaar, kost wel wat, maar heb ik hier de stress niet van.

    Zolang ik officieel nog niet de verklaring van erfrecht van mijn zus heb, kan het huis nog niet op mijn naam worden gezet.
    En kan ik het officieel nu niet verkopen of verhuren.

    Ik wil het aanhouden voor zoonlief, zodat die er eventueel over 2 jaar in kan.

    Als mijn vader overlijdt, dan wil ik, als ik helemaal tot rust ben gekomen, samen met Mark samen gaan wonen,
    buiten de Zaanstreek. Mijn vader laat ook een huis na en die ga ik dan verkopen om samen met Mark elders een huis te kopen.




    Dan ga je dat mailen, dat je het via de makelaar gaat regelen dat zij contact op kan nemen met de makelaar.
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Marry

    Oww en dan kom je vast deze kant op🤪🤪
    En mooi dat je het wil houden voor Thijs👋


    We willen richting Heemskerk, Castricum.
  6. quote:
    Dit schreef Astrid


    Graag Smile


    Beste xxx,

    We hebben elkaar inderdaad eind mei/begin juni gesproken over het (ver)huren van het appartement van mijn moeder. Helaas is er in de tussentijd veel gebeurd, zoals het overlijden van mijn zusje half juli (dat heb je waarschijnlijk wel gehoord). Daarom heb ik besloten om het appartement nu toch niet te verhuren. Ik weet dat het jou in een lastige positie brengt, en dat spijt me. Maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

    Groeten,

    Astrid
  7. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    En Astrid, zij heeft al sinds mei/juni niets laten horen .. Ze lijkt er helemaal geen belangstelling meer voor te hebben?

    Gewoon mailen en er vanaf zien... Ze had ook zelf iets van zich kunnen laten horen!
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Ik wil het houden eventueel voor Thijs over 2 jaar.
    Ze zou een 2 jarig huurcontract krijgen.

    Als mijn vader overlijdt wil ik de Zaanstreek uit.

    Ja, dat bedacht ik me later.

    Volgende week ff een kop koffie samen doen?

    En verder, inderdaad even terugmailen dat de situatie nu helemaal anders is en dat je op dit moment nog niet toe bent om het te verhuren.
  9. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Ach lieverd toch, heftig allemaal.
    Fijn dat je koffie gaat drinken met Marry en die mail die er nu staat gewoon versturen.

    Nu eerst jij en je eigen gezin hoor!!

    Dikke knufSmile
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Yanea


    Beste xxx,

    We hebben elkaar inderdaad eind mei/begin juni gesproken over het (ver)huren van het appartement van mijn moeder. Helaas is er in de tussentijd veel gebeurd, zoals het overlijden van mijn zusje half juli (dat heb je waarschijnlijk wel gehoord). Daarom heb ik besloten om het appartement nu toch niet te verhuren. Ik weet dat het jou in een lastige positie brengt, en dat spijt me. Maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

    Groeten,

    Astrid


    Je bent geweldig Smile, ik kon het zelf niet meer bedenken.
  11. Cruella
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cruella
    "met vrienden moet je wandelen, niet handelen",
    (lees vrienden/ collega's).

    Je wilt het nog steeds verhuren, ze kan contact opnemen met de makelaar en jij kan er 1000 euro voor vragen.
    het zal waarschijnlijk dus een ander persoon of stel worden wat van die twee jaar kan genieten.
    En, je hebt gelijk, Heemskerk, Castricum! Smile
  12. Cruella
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cruella
    quote:
    Dit schreef Yanea


    Beste xxx,

    We hebben elkaar inderdaad eind mei/begin juni gesproken over het (ver)huren van het appartement van mijn moeder. Helaas is er in de tussentijd veel gebeurd, zoals het overlijden van mijn zusje half juli (dat heb je waarschijnlijk wel gehoord). Daarom heb ik besloten om het appartement nu toch niet te verhuren. Ik weet dat het jou in een lastige positie brengt, en dat spijt me. Maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

    Groeten,

    Astrid


    Prima verwoord.
Terug naar de lijst