Appartement verhuren, wat zouden jullie doen?

Appartement verhuren, wat zouden jullie doen? 

Onderwerp van Astrid

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Hed
    En Astrid, zij heeft al sinds mei/juni niets laten horen .. Ze lijkt er helemaal geen belangstelling meer voor te hebben?

    Gewoon mailen en er vanaf zien... Ze had ook zelf iets van zich kunnen laten horen!



    Dat vond ik ook, dat ze op zijn minst contact kon houden en zeker nu mijn zus is overleden, ze kon mijn zus.
    Ik hoef geen vrienden met haar te worden, maar een beetje fatsoen zou wel op zijn plaats zijn.
    Nu ben ik wel snel met dit soort dingen geiriteerd Smile

    Laatste mail van mij is van 18 mei. Net even terug gekeken.
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Cruella
    "met vrienden moet je wandelen, niet handelen",
    (lees vrienden/ collega's).

    Je wilt het nog steeds verhuren, ze kan contact opnemen met de makelaar en jij kan er 1000 euro voor vragen.
    het zal waarschijnlijk dus een ander persoon of stel worden wat van die twee jaar kan genieten.
    En, je hebt gelijk, Heemskerk, Castricum! Smile


    Ik dacht, dan weet ik zeker dat er geen wietplantage in komt.

    In elk geval, dat hoopte ik dan Smile
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    Ik kreeg ook al stress dat ik het nu al verder leeg moet halen, kennis was er nu in zit,
    heeft het 6 weken gemeubileerd in gewoond zodat ze dan haar meubelen kon opslaan.

    Ik ben ook nog bezig mijn zus haar kamer leeg te halen, gelukkig zit hier geen tijdsdruk achter.

    Ik wil eerst dan ook eigenlijk bij mijn zus alles leeg hebben, sommige dingen mogen blijven staan voor eventueel
    nieuwe bewoner en de rest (niet veel meer), moet ik nog even ophalen. Dan kan ik dat afsluiten en dan hoop ik
    de verklaring van erfrecht te hebben en wil ik verder met het huis van mijn moeder.

  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Daarom, je hebt gewoon tijd nodig. En die moet je nemen ook,
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    Gestuurd:

    Beste XXX

    We hebben elkaar inderdaad in mei gesproken over het (ver)huren van het appartement van mijn moeder. Helaas is er in de tussentijd veel gebeurd, zoals het overlijden van mijn zus op 15 juli (dat heb je waarschijnlijk wel gehoord en anders heb je wel de rouwkaart gelezen in je werkmail). 
    Daarom heb ik moeten besluiten om het appartement nu toch niet te verhuren. Ik moet straks over het erfdeel van mijn zus ruim 30.000 euro betalen, iets wat ik niet heb, 
    Ik weet dat het jou in een lastige positie brengt, en dat spijt me. Maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

    Groeten,

    Astrid
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    Jullie zijn lief, had ik net even nodig.

    Mij benieuwen of ze gaat reageren, hopelijk niet, krijg ik daar weer stress van Smile
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Gestuurd:

    Beste XXX

    We hebben elkaar inderdaad in mei gesproken over het (ver)huren van het appartement van mijn moeder. Helaas is er in de tussentijd veel gebeurd, zoals het overlijden van mijn zus op 15 juli (dat heb je waarschijnlijk wel gehoord en anders heb je wel de rouwkaart gelezen in je werkmail). 
    Daarom heb ik moeten besluiten om het appartement nu toch niet te verhuren. Ik moet straks over het erfdeel van mijn zus ruim 30.000 euro betalen, iets wat ik niet heb, 
    Ik weet dat het jou in een lastige positie brengt, en dat spijt me. Maar het is helaas niet anders. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

    Groeten,

    Astrid

    Keurig!
  8. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    Fijn is OA toch soms🥰🥰🥰

    Astrid ff een datum prikken?Smile
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Jullie zijn lief, had ik net even nodig.

    Mij benieuwen of ze gaat reageren, hopelijk niet, krijg ik daar weer stress van Smile


    Gewoon niet lezenSmile
  10. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Jullie zijn lief, had ik net even nodig.

    Mij benieuwen of ze gaat reageren, hopelijk niet, krijg ik daar weer stress van Smile

    Niet beantwoorden

    Of dat er misschien voor de netheid nog ff vermelden
  11. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid

    quote:
    Dit schreef Marry
    Fijn is OA toch soms🥰🥰🥰

    Astrid ff een datum prikken?Smile


    Zie PB en OA is soms erg fijn! Ik ben niet voor niks zolang lid Smile
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Gewoon gaan verhuren, maar dan wel via een makelaar /verhuur buro.
    Dat kost je denk ik een maand huuropbrengst, maar neemt je veel zorg uit handen.
    Huurcontract van 2 jaar is gebruikelijk tegenwoordig.
    Verkopen kan altijd nog hé.
Terug naar de lijst