loyaliteit in de supermarkt

loyaliteit in de supermarkt 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Edith64

    Jij staat echt niet in het leven!!!

    Heb geen geld om te leren, zware jaren achter de rug, vroeger ook de kansen niet gehad, de bazen eten er niet minder om hoor.

    Ga jij me nu eens uit leggen, waarom ik langer moet werken, onbetaald en waarom de baas dat lekker in zijn zak kan houden? Juist en alleen om DIE ideeen van jou en de mensen niks er mee doen maken dat het zo blijft, en ik vind het waanzinnig dat er jonkies bij ons aan de bel trekken~!



    Pardon????

    Ik sta heel echt in het leven en ik leef dit leven ook. Ik werk in de detailhandel en jij denkt dat ik graag onbetaald werk??? Het is nou eenmaal een feit dat het zo gaat in de detailhandel. En ik heb ook geen geld om verder te leren, maar kan er ook niet over zeuren! Ik ben blij dat ik een baan heb!!!

    Kijk even hoeveel werklozen er elke maand bijkomen de laatste maanden! 8000 per maand de laatste 3 maanden! Zat die mij baan overnemen als ik erover zeur!
  2. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef melijn

    Je hebt weinig keus. Als je het niet doet wat ze vragen ben je je baan kwijt.


    jusit en daar gokken de bazen op.....en dat is niet zo t hoort, maar wel zo t wordt gespeeld, daarom blijft dit ook stand houden.

    Dan maar je baan kwijt toch, waarom je als een hond laten behandelen. ?
  3. quote:
    Dit schreef marion_5


    jusit en daar gokken de bazen op.....en dat is niet zo t hoort, maar wel zo t wordt gespeeld, daarom blijft dit ook stand houden.

    Dan maar je baan kwijt toch, waarom je als een hond laten behandelen. ?



    Omdat de rekeningen misschien betaald moeten worden?????
    Ik kan het me niet veroorloven geen baan te hebben!
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Denk nou niet dat het alleen in de detailhandel zo is.

    En als je jaloers bent op 'de bazen', dan moet je zelf baas worden. Maar vergis je niet, als jouw dienst erop zit, ben je klaar. Die baas is nooit klaar.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef marion_5


    jusit en daar gokken de bazen op.....en dat is niet zo t hoort, maar wel zo t wordt gespeeld, daarom blijft dit ook stand houden.

    Dan maar je baan kwijt toch, waarom je als een hond laten behandelen. ?


    Helemaal mee eens. Als ik 09.00 uur zou moeten beginnen, dan ben ik er om 09.00 uur. Simpel.

    En moet er eerder iemand komen dan neemt de baas zijn vrouw maar mee. Smile
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Denk nou niet dat het alleen in de detailhandel zo is.

    En als je jaloers bent op 'de bazen', dan moet je zelf baas worden. Maar vergis je niet, als jouw dienst erop zit, ben je klaar. Die baas is nooit klaar.


    Die zit al eerder op zijn boot dan jij met werken klaar bent.Smile
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef twelve


    Die zit al eerder op zijn boot dan jij met werken klaar bent.Smile

    Yeah, right..
  8. leaving
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van leaving
    quote:
    Dit schreef Ilonka



    Omdat de rekeningen misschien betaald moeten worden?????
    Ik kan het me niet veroorloven geen baan te hebben!


    ja rekeningen moeten worden betaald, maar ten koste wat?

    ik ging elders kijken, want als ie mij t minimum betaalde en ik met bijstand net zoveel zou krijgen, dan liet ik me niet zo behandelen. Maar goed dat zou mijn keuze zijn.

    weet je elke dag 14 voor tijd beginnen en na dienst eindigen is 28 min per dag en dus dik 2 uur in de week, maar x werkweken, weet wat de baas bespaard en jij misloopt, dankzij jou goodwill.
  9. quote:
    Dit schreef marion_5


    ja rekeningen moeten worden betaald, maar ten koste wat?

    ik ging elders kijken, want als ie mij t minimum betaalde en ik met bijstand net zoveel zou krijgen, dan liet ik me niet zo behandelen. Maar goed dat zou mijn keuze zijn.

    weet je elke dag 14 voor tijd beginnen en na dienst eindigen is 28 min per dag en dus dik 2 uur in de week, maar x werkweken, weet wat de baas bespaard en jij misloopt, dankzij jou goodwill.



    Ergens anders gaan werken zo betekenen mijn vaste baan opzeggen. Nergens dat je nu een vast contract krijgt en zeer grote kans dat je dus na een paar contracten thuis komt te zitten. Daarbij werk je echt niet elke dag zoveel meer door en als je eerder aanwezig bent dan ben je nog geen 5 minuten aan het werk als het allemaal klopt en mag je verder koffie drinken. Alleen wanneer het niet klopt heb je de tijd om het uit te zoeken. Dat geldt ook bij het stoppen. Zelden dat je een kwartier langer werkt en ik geloof dat het bij de meeste ook zo is. Het gebeurt alleen wel eens en dan hoort het bij je job. Je kan moeilijk tegen een klant zeggen die je aan het helpen bent: Sorry, maar mijn werktijd zit erop....
    Daarbij moet ik zeggen dat bij ons in de branche ook veel positieven dingen hebben zoals als mijn kind ziek is zo vrij kan krijgen. Werk ik onder schooltijden...
    Zo heeft elke baan zijn voor en nadelen.
  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Ilonka




    Daarbij moet ik zeggen dat bij ons in de branche ook veel positieven dingen hebben zoals als mijn kind ziek is zo vrij kan krijgen. Werk ik onder schooltijden...
    Zo heeft elke baan zijn voor en nadelen.


    Dat is dan weer heel netjes dat ze daar rekening mee willen houden. Er zijn genoeg werkgevers die daar helemaal geen boodschap aan hebben, alleen als het om hun eigen kinderen gaat.
  11. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef marion_5


    jusit en daar gokken de bazen op.....en dat is niet zo t hoort, maar wel zo t wordt gespeeld, daarom blijft dit ook stand houden.

    Dan maar je baan kwijt toch, waarom je als een hond laten behandelen. ?

    Dat is echt niet zo! Maar je moet SAMEN op staan in 1 bedrijf of nog mooier in 1 tak!

    Tis net politiek, allemaal zeiken en zeuren maar niets doen!
    Tja dan hou je dit.

    Als ik zie wat wij met 4 maanden al bewerkstelligd hebben ben ik trots op de jonge generatie!
Terug naar de lijst