Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter

Bizar verhaal ... iets voor de Rijdende Rechter 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Marnel zelf op 10 september 2016 om 17:54:04

Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ja, ik moet wel zeggen dat ik even 3x diep ademhaal als er weer een confrontatie nadert. Want zoiets is niet echt leuk natuurlijk allemaal.

    Ik heb nog nooit gezeik met buren gehad en hou hier ook echt niet van. Maar omdat het zo extreem is, put ik er kracht uit. :haar:

    Tot mijn verbazing ... Ik herstel weer snel.
    Amper een onveilig gevoel ook, want tis bekend. Ook in de buurt en krijg bijval en hulp aangeboden. Maar doe het liever alleen.
    Dan gaat het tenminste precies zoals ik voor ogen heb. Men wil helpen de dichttimmering weg te halen. Liever niet, laat maar zo. Ter illustratie Smile

    Maar voor de rest zit ik toevallig ook goed in mijn vel, dus kan het aan.

    Er zijn meer dingen waar ik schoon schip mee maakte de afgelopen tijd. Dit hoort er kennelijk ook nog bij. En het kan erbij! ;-)

    Ik zou wel blij zijn als deze zevenjarige ergernis uiteindelijk opgelost wordt.
  2. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    Zij die zichzelf overwint is sterker dan zij die een stad inneemt.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Go Marnel!!Smile
  4. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Goed bezig Marnel!
  5. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    ik zou ook de gemeente informersn, die gaan ook over sommige zaken, bijvoorbeeld regenwaterafvoer, hoogte van afdakjes, schuttingen etc. afdeling vergunningen of handhaving waarschijnlijk.
  6. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    vervelend Marnel, zo'n barricade, agressief gewoon
    sterkte!
  7. quote:
    Dit schreef Marnel
    Ik wijs naar mijn dichtgespijkerde achterom, steek mijn middelvinger op en fiets er langs.





    SmileSmileSmile

    Ik bewonder je zelfbeheersing.
  8. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef Clara


    SmileSmileSmile

    Ik bewonder je zelfbeheersing.

    Nou, dit vond ik eigenlijk juist geen zelfbeheersing

    Maar kon het niet laten :D
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef josien1
    ik zou ook de gemeente informersn, die gaan ook over sommige zaken, bijvoorbeeld regenwaterafvoer, hoogte van afdakjes, schuttingen etc. afdeling vergunningen of handhaving waarschijnlijk.

    Over handhaving gesproken :D De buren hebben de Handhaving gebeld. Ik was aan het werk en mijn zoon kreeg "fokking boze" commando's het ding na 3 dagen pal voor het huis van de buren weg te halen. Ik beweeg even mee nu. Statement is gemaakt. En het viel mij al mee dat hij er 3 dagen bleef staan. Geen zin meer in confrontaties. Dus vanavond ga ik 'm buiten zetten. Door de woonkamer heen, pok ... Over de drempel heen en knal ... Landend op de stoep vlak naast hun slaapkamer. En dan nog naar een andere plek rollen zodat ze morgen worden geleegd.

    Heb afgelopen nacht wel even wat minder geslapen trouwens ... Want wekt wel weer woede op. Maar de gemeente weet van niks, krijgt een telefoontje dat de buurvrouw een vuilcontainer voor het huis van de buurvrouw heeft gezet, dus handhaven maar! En ook nog met de mededeling dat als het ding er morgen nog staat ze hem gaan innemen :D

    Ik moet hier even doorheen. Gelukkig een leuke borrel met collega's gehad. Een paar collega's die ook op mijn Facebook zitten en de foto's en het verhaal zagen zeiden, je merkt niets aan jou verder. Ik wil het er ook liever niet over hebben en het mijn leven niet teveel laten be?nvloeden. Ik kan er niet aldoor mee bezig zijn zoals mijn buurvrouw en had het druk op het werk de afgelopen dagen, gelukkig.
  10. quote:
    Dit schreef Marnel

    Nou, dit vond ik eigenlijk juist geen zelfbeheersing

    Maar kon het niet laten :D



    Smile Ja daar verloor je die zelfbeheersing even. Daarom sprong dat zinnetje er ook zo uit. Smile
    Maar verder ben je zeker beheerst. Knap hoor.
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef josien1
    ik zou ook de gemeente informersn, die gaan ook over sommige zaken, bijvoorbeeld regenwaterafvoer, hoogte van afdakjes, schuttingen etc. afdeling vergunningen of handhaving waarschijnlijk.



    Goede tip, vandaag in een ander draadje ook de tip gehad om over mijn buren de gemeente te bellen. Ik las dat, dacht niet dat het zou helpen, toch gebeld. Het heeft me goed gedaan, ik ben gehoord, heb goede tips gehad, ben blij dat ik gebeld hebSmile
  12. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Ik heb geen conflict met de gemeente, maar met mijn buren en de woningbouw :haha: Die heb ik een brief gestuurd om te bevestigen dat zij het eerst uitzoeken. Dan ga ik er niet doorheen rommelen met de gemeente ook nog. Soms denk ik tjee ... Ik sta er echt heel alleen in. Gaat dit wel goed zo? Maar na de brief van de WBV kan ik weer verder.
    De juristen zeiden ook dat ik het rustig doe en weloverwogen :7

    Ik moet ook niet teveel in dit draadje schrijven. Ik doe het zo.
    En trek mijn eigen plan ;-)

    Zo'n ramp is dit allemaal ook niet. Geneuzel over recht van overpad en mijn achterom dat toch al geen naam had. Dus ik probeer het ook niet groter te maken dan het is. Ik ga morgen ook gewoon kano?n. Kano door de kamer, achter de fiets en weg. In feite kan ik alles nog. Maar zo heurt het niet. En het kan nog tegen mij gebruikt worden ook Smile

    Maar ik wil gewoon doorleven en doen wat ik wil in de tussentijd

    Ik ga het vast verliezen. ;-) Maar hou jullie op de hoogte na deze cliffhanger

    Smile
Terug naar de lijst