Help, waar te beginnen.....woning vinden

Help, waar te beginnen.....woning vinden 

Onderwerp van Aloeh

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Aloeh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Aloeh

    quote:
    Dit schreef Cato

    Kan natuurlijk ook gewoon mazzel zijn.
    Ik heb uiteindelijk een woning gekregen (met 8,5 jaren woonduur) die normaal gesproken (als ik naar de verantwoording keek) naar iemand ging met minimaal een jaar of 10.
    Op een flat komen hier vaak wel minder inschrijvingen en met een kortere woonduur dus iets meer kans.


    Helaas niet genoeg mazzel om het huis ook te krijgen geloof ik..........ik hoor er niks meer van dus 1 van de 10 zal het wel geworden zijn.
    Het zou zo fijn zijn, maar goed........Er komt vast een huisje
  2. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Aloeh


    Helaas niet genoeg mazzel om het huis ook te krijgen geloof ik..........ik hoor er niks meer van dus 1 van de 10 zal het wel geworden zijn.
    Het zou zo fijn zijn, maar goed........Er komt vast een huisje

    Nee nummer 11 is niet zo waarschijnlijk, maar het geeft wel hoop.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Vreselijk, die onzekerheid ?n machteloosheid Smile

    De huurwoningmarkt is ontzettend krap. Zelfs in mijn regio. En door het zogenaamde Passend Toewijzen is het nog lastiger geworden.

    Gelukkig heb ik een dak boven mijn hoofd, maar ik wil al jaren iets anders en het lukt maar niet.

    Ik wens je sterkte en hoop dat er een klein wonder gebeurt. Wie weet zien die andere 10 er toch vanaf.
  4. Aloeh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Aloeh

    quote:
    Dit schreef Cato

    Nee nummer 11 is niet zo waarschijnlijk, maar het geeft wel hoop.


    Ja tot ik deze week ging reageren. De laatste 5 dagen 1 huis in mijn woonplaats waar 500 man op gereageerd hebben. En ik eindig ergens......in the middle ( of nowere)
  5. Aloeh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Aloeh

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Vreselijk, die onzekerheid ?n machteloosheid Smile

    De huurwoningmarkt is ontzettend krap. Zelfs in mijn regio. En door het zogenaamde Passend Toewijzen is het nog lastiger geworden.

    Gelukkig heb ik een dak boven mijn hoofd, maar ik wil al jaren iets anders en het lukt maar niet.

    Ik wens je sterkte en hoop dat er een klein wonder gebeurt. Wie weet zien die andere 10 er toch vanaf.


    Wat zou dat super zijn!
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Aloeh


    Wat zou dat super zijn!


    Ik heb gekkere dingen zien gebeuren Smile Hier op OA heeft ook al eens iemand dat geluk gehad en in mijn vorige baan (sociale huursector) heb ik het ook geregeld zien gebeuren.
  7. Aloeh
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Aloeh

    Nou, Tis maanden geleden dat ik hier was en mijn vraag gepost heb.
    Wat is er veel veranderd.

    Ik woon nu samen, in een heerlijk huis en het co-ouderschap met de kids loopt super.
    Afgelopen mei, juni hebben we gesproken over dat we misschien toch samen wilden gaan wonen.
    Via een particuliere verhuur hebben we nu een heerlijk huis(makelaar heeft ons ontzettend gematst, die vond ons verhaal schijnbaar aangrijpend) , voor de school van mijn dochters en woont mijn vriend nu ook in NL.
    De kids zijn vrolijk en blij en we zien ze bijna dagelijks zelfs als ze naar papa gaan want ze komen hier in de middag eten.
    Ik heb in de tussentijd werk gevonden maar helaas verliep dat niet zo heel goed en mijn vriend zit thuis met een gebroken poot.
    Maar goed......ik ben dus verder wel blij.....

    Ik wilde het even laten weten.
  8. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Wat fijn!

    Geniet er van
  9. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    quote:
    Dit schreef Aloeh


    Zou een oplossing kunnen zijn.....maar hoe zit het dan met het inschrijven op dat adres? Anders raak ik wel weer de jaren kwijt.

    Thanks voor het meedenken.


    Raak je je jaren kwijt als je gaat verhuizen? Dat vind ik raar! Bij ons is het gebonden aan de persoon en niet aan waar de persoon woont....

    Dit is geen kritiek, maar een oprechte verbazing!
  10. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef ansvanmil


    Raak je je jaren kwijt als je gaat verhuizen? Dat vind ik raar! Bij ons is het gebonden aan de persoon en niet aan waar de persoon woont....

    Dit is geen kritiek, maar een oprechte verbazing!

    Hier ook.
    Als ik ga verhuizen beginnen ze weer opnieuw met tellen. Smile
    Dus ik moet zorgvuldig kiezen, want daarna duurt het weer jaren voordat ik kans maak op iets anders.
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Cato

    Hier ook.
    Als ik ga verhuizen beginnen ze weer opnieuw met tellen. Smile
    Dus ik moet zorgvuldig kiezen, want daarna duurt het weer jaren voordat ik kans maak op iets anders.


    Dat was altijd wel zo in Arnhem, maar dat is enkele jaren geleden gewijzigd.

    Tenzij je natuurlijk je inschrijving voor een woning hebt gebruikt....
  12. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Dat was altijd wel zo in Arnhem, maar dat is enkele jaren geleden gewijzigd.

    Hoe werkt dat nu dan?
    Bij accepteren van een woning van de woningbouw weer op 0?
Terug naar de lijst