Vakantie zoon geweigerd

Vakantie zoon geweigerd 

Onderwerp van Aicha

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    Ik geef expres nog even niet de naam van het restaurant....pas als zoon alles geregeld heeft.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Ik geef expres nog even niet de naam van het restaurant....pas als zoon alles geregeld heeft.


    Ook dat snap ik, goed dat je dat doet.
  3. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Handig. Dat geeft iedereen de tijd om alvast een Iens account aan te maken en wat andere restaurants positief te beoordelen.
  4. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Ik ken jw niet, maar ben trots op jou en je zoon dat jullie het zo hebben aangepakt! En heel veel pleziet voor je zoon in zsiget!
  5. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Ik geef expres nog even niet de naam van het restaurant....pas als zoon alles geregeld heeft.


    Heel verstandig!
    Hopelijk lukt het ook snel met de sollicitatie!
  6. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    Sollicitatie vandaag is goed verlopen maar zoon heeft nog meer lijntjes uit staan en aangegeven er over te zullen gaan nadenken.....

    Hij heeft getekend en het restaurant ook....bij deze het gaat om Banka en de net nieuw overgenomen Daandels aan de overkant.

    Hier gaan de woordspelingen over de tafel....reserveren onder de naam G.Rapje of Dr.AculaSmile
  7. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
  8. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha

    Ik ben zo trots.....zoon heeft een week van vele sollicitatie's achter de rug....hij heeft besloten om bij Humphrey's in Zwolle aan de slag te gaan....zij boden hem de leer-werk plek die aansluit bij zijn gestarte opleiding. Yeah.
  9. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    quote:
    Dit schreef Aicha
    Ik ben zo trots.....zoon heeft een week van vele sollicitatie's achter de rug....hij heeft besloten om bij Humphrey's in Zwolle aan de slag te gaan....zij boden hem de leer-werk plek die aansluit bij zijn gestarte opleiding. Yeah.

    TopSmile
  10. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
  11. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Super.Smile
  12. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    Fantastisch!

    Wat goed dat hij zich niet heeft laten opjagen en gewacht heeft tot het voor hem juiste bedrijf met baan zich aandiende. Wens hem maar veel succes en werkplezier toe.
Terug naar de lijst