Doe mee met de Nationale Suiker Challenge 2019!

Doe mee met de Nationale Suiker Challenge 2019! 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Oooooh, met handen vol naar binnen werken Smile


    Ben een beetje teleurgesteld, Dit is een andere structuur. Voorheen was het een beetje ruw aan de buitenkant met af en toe een gelukstreffer omdat er een grote tussen zat. Deze zijn gladder en smaken iets anders.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Ben een beetje teleurgesteld, Dit is een andere structuur. Voorheen was het een beetje ruw aan de buitenkant met af en toe een gelukstreffer omdat er een grote tussen zat. Deze zijn gladder en smaken iets anders.
    ooh ja dat is het ergste. Dat ze de basis veranderen en dat je dan teleurgesteld bent.
  3. quote:
    Dit schreef Caroline


    Ben een beetje teleurgesteld, Dit is een andere structuur. Voorheen was het een beetje ruw aan de buitenkant met af en toe een gelukstreffer omdat er een grote tussen zat. Deze zijn gladder en smaken iets anders.

    Ja, vind er een beetje een verfsmaak aanzitten.
  4. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ik zag dat het maar een week is, heb mij daarom aangemeld.
    Ik vind het moeilijk om koolhydraatarm te eten , maar een week suikervrij zou mij toch moeten lukken
  5. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek
    Ik zie het nut niet van kh arm.
    Alles met mate.
    Heb me wel aangemeld voor the challenge.

    Smile
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    KH arm zorgt voor een veel lager cholesterol gehalte.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Ik heb net een hele zak Manna Fruitfeest van de Candyman op. Speciaal ervoor naar de AH gegaan omdat mijn lijf schreeuwde om suikers. Zo.n challenge haal ik nooit.


    Die zijn geweldig!

    Maar geen suiker eten betekent in mijn geval 5 kg kwijt in 6 weken.

    Eet je 2 weken geen suiker dan vraagt je lijf er ook niet meer om.
    Het water loopt je niet meer in de mond bij het zien van een doos bonbons of een doos negerzoenen.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Caroline


    Ben een beetje teleurgesteld, Dit is een andere structuur. Voorheen was het een beetje ruw aan de buitenkant met af en toe een gelukstreffer omdat er een grote tussen zat. Deze zijn gladder en smaken iets anders.


    Ja....dat viel mij ook al eens op Smile In mijn herinnering waren ze ruwer en lekkerder (al een ik nog steeds zo een zak leeg Smile)
  9. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Die zijn geweldig!

    Maar geen suiker eten betekent in mijn geval 5 kg kwijt in 6 weken.

    Eet je 2 weken geen suiker dan vraagt je lijf er ook niet meer om.
    Het water loopt je niet meer in de mond bij het zien van een doos bonbons of een doos negerzoenen.


    Oooh toch eens op gaan letten dan. Ben het laatste jaar 5 kilo aangekomen en die moeten er voor de zomer af. Er zit nog een klein laagje manna in het zakje, die maak ik nu dan nog even op want dat is zonde.
  10. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef kaatje


    Ja....dat viel mij ook al eens op Smile In mijn herinnering waren ze ruwer en lekkerder (al een ik nog steeds zo een zak leeg Smile)


    Je voelt en hoort geen "krak" meer Smile

    En de borsthoning is ook al anders, zeepsmaak. Zucht, vroeger was alles beter.
  11. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Momenteel wordt er hard gewerkt aan het Suiker Challenge Magazine van dit jaar. Heb jij je al ingeschreven voor de challenge? Dan kun je binnenkort een mailtje met een link naar het magazine verwachten. Om je alvast een indruk te geven van de inhoud: ook onderstaand recept voor een lekkere wrap met avocado en hummus staat erin!


    >>LINK<<

    Ik zeg: gebakken ei met spek.

    Of gerookte makreel.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Die zijn geweldig!

    Maar geen suiker eten betekent in mijn geval 5 kg kwijt in 6 weken.

    Eet je 2 weken geen suiker dan vraagt je lijf er ook niet meer om.
    Het water loopt je niet meer in de mond bij het zien van een doos bonbons of een doos negerzoenen.




    Eet je geen toegevoegde suiker meer of ook geen suikers meer. Heb jij uit de app ook weleens een van.de challenges gevolgd? Zoals vasten, geen chocolade oid?


    Minder suiker eten en andere suikers( dadels bv, bevatten erg veel vezels). Toch zoet maar ik krijg er geen vreetbui van.
    En ipv lege koolhydraten gezonde koolhydraten, heb je geen nadelige effecten( schade aan je spijsverteringstelsel bv) van kha arm eten en raak je ook gewicht kwijt.

Terug naar de lijst