Verantwoordelijkheid huurwoning na relatiebreuk
Onderwerp van Suzette
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Wat fijn zeg! Opluchting!
-
quote:
Dit schreef Singa
Echt goed.
En ja, ervaringsdeskundigen zijn er zoveel. Als ze wel kenbaar maken, ook bijzondere ervaring. Stilzwijgend eveneens prima. Wat je dit opnieuw mooi gedaan.
Ik heb in wisselende samenstelling samen met anderen hier op OA, jarenlang de Huiselijk Geweld Club beheerd. Nadat ik daarmee gestopt ben, was de club vrij snel weg. Ontzettend jammer, want zeker vlak na het wegstappen van een gewelddadige relatie is een rustpunt waar mensen je begrijpen en je je verhaal kan doen h??l belangrijk. Beetje off-topic in dit draadje, maar ik hoop dat het ooit weer opgestart wordt.
-
hee wat fijn om te lezen dat het gelukt is, en hoe ook nog eens! Goed voor jou x
-
quote:
Dit schreef Suzette
Ik heb in wisselende samenstelling samen met anderen hier op OA, jarenlang de Huiselijk Geweld Club beheerd. Nadat ik daarmee gestopt ben, was de club vrij snel weg. Ontzettend jammer, want zeker vlak na het wegstappen van een gewelddadige relatie is een rustpunt waar mensen je begrijpen en je je verhaal kan doen h??l belangrijk. Beetje off-topic in dit draadje, maar ik hoop dat het ooit weer opgestart wordt.

-
Wat een opluchting voor je en super dat het op deze manier en zo snel opgelost is door de verhuurder.
-
Terug naar de lijst